Skjønner.. driver og lager til rammeverk rundt nå, men selve reservehjulshullet mitt er så dumt plassert.
Det er så fysisk langt bak, så hvis jeg støper der så får jeg den aldri ut igjen
Så, skal.. skal ikke osv
Men ser ut som gulvet ditt er rimelig flatt på bildene, så heldig er ikke jeg!
Rammeverket har glatt 2cm gløpper under seg flere steder.. så noe må jeg finne på..
Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
[B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1
Har fått truket kassen i skin, beskytelse over suben så eg kan ha hunden baki også satt på lister på kassen. så tror eg sier meg ferdige med lyd delen baki
Neste her blir nok å bygge meg eit hunde bur som står over kassen på en måte..
Noen som ha noen gode ideer til å dempe av hyttalerene i dørene mine ennå mer? problemet er at dørtrekke ikke er stivt nok så høyttaleren begynner å bevege seg..
Vurdere om eg skal legge inn ennå mer dempe matter runt høyttaleren eller bygge opp med glassfiber runt høyttaleren. Noen som har noen andre gode ideer eller noen mening om hvilken av mine ideer som er best?
Bra utført det der ja. Angående døra så ville jeg prøvd å dempe mye rundt, og/eller feste på noen kryssfinerplater eller MDF. Bare forslag, finnes sikkert bedre men. Har du noe særlig innerblekk?
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III
Comment