hmm fyste batteriet hatt i 7måneder å neste batteri i toppen 2 uker har bare stått i ein golf 3 uten noe serligt annlegg å batteri nr 1 stod i passat 2005mod med et lite annlegg så vist det å sette på + å - er brukerfeil da må ein lure
øl å høna kan du sjøna- fitta å dramm er mitt program
Kjøpte 2 stk 80 ah for 3 uker siden og er kjempefornøyd med de. Hadde 2 stk odyssey pc 1700 før innkjøp av disse batteriene. Biltema er ikke noe merkbart dårligere en odyssey batteriene. Betalte vel ca 3000,- mindre også for biltema sine
Jeg var innom Biltema i stad og tok en liten titt på disse 95Ah batteriene. De hadde både gule og grå typer. Noen som vet om de grå er "ny type" av de gule eller at de bare er produsert av en annen fabrikk?
Hmf.. Skulle ønske jeg så denne tråden for noen måneder siden, da jeg måtte ha nytt batteri. Ble Biltema-batteri da, men vanlig syrebatteri på 71 ah. Men men, funker vel greit det også..
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III
Var på biltema i dag etter jobb, og så på de grå agm batteriene. de så ganske slitte og brukte ut, så jeg valgte de gule Kom hjem og målte 12.72V på dem, så nå holder jeg på å lade dem.
Comment