da kommer jula tidlig i år også! dette kommer til å bli helt RÅTT!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Custombygd kasse fra Dag Johansen
Collapse
X
-
Originally posted by berniebp87 View PostBlir det chevy suburban/tahoe?Tidligere importør for Digital Designs,
overtatt av www.dynaBel.no.
Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!
Comment
-
Originally posted by berniebp87 View PostDette var rått! er ikke så lett å få høye score i en så stor bil, hadde d vært i en panda hadde d nok blitt en god del høyere den kassa der og elementet som står der er bare helt rå! vil gjerne se hvilken score du får når du kjører forsterker og subben i 1 ohm
Comment
-
Originally posted by berniebp87 View PostStor bil+ store subber+ mange watt= SHOW!!!
Prosjektplanen for bilen skal jeg avsløre når jeg får bilen. Må undersøke først hva som kan gjøres og må gjøresTidligere importør for Digital Designs,
Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!
Comment
-
Originally posted by Digital Designs Norge View PostYES!
Prosjektplanen for bilen skal jeg avsløre når jeg får bilen. Må undersøke først hva som kan gjøres og må gjøres
http://www.youtube.com/watch?v=Tiul4...e=channel_page Noe sånt kanskje? Med DD produkter daMvh Werner Harstad
Comment
-
Originally posted by Vinje View PostFaktisk, så er det ikke så vanskelig å kunne spille høyt i en stasjonsvogn som folk tror Men så klart det ofte er mye lettere å spille høyt i en liten bil.Er selv spent på hvilken score det blir ved neste måling,med ny kasse og amp.Burde komme over 140 db i allefall.
Det er faktisk så vanskelig som folk tror å spille høyt i en stasjonsvogn. Ikke pga formen, men størrelsen, og omega er jo STORE biler.
Men vi klarte sist, med kun 1400 watt rms og original kasse 140.1. Da var det null problem å sitte i bilen, men nå er det faktisk tortur å sitte i den
Håper på rundt 146-148 med omegaen. Skal få testet den før den forsvinnerTidligere importør for Digital Designs,
Comment
-
Originally posted by berniebp87 View Posthttp://www.youtube.com/watch?v=Tiul4...e=channel_page Noe sånt kanskje? Med DD produkter da
Den karen er syk da, og bare anlegget koster mer enn bilen hans, og bilen hans er ikke billig
Det skal i hvertfall ikke være mulig å sitte i bilen når jeg er ferdig med denTidligere importør for Digital Designs,
Comment
-
Originally posted by Digital Designs Norge View PostFi er ekstremt gode subber, men slår ikke 9500 serien til DD.
Den karen er syk da, og bare anlegget koster mer enn bilen hans, og bilen hans er ikke billig
Det skal i hvertfall ikke være mulig å sitte i bilen når jeg er ferdig med denMvh Werner Harstad
Comment
-
Originally posted by berniebp87 View PostDD er nok hakket over, men FI BTL 18 som er flaggskipet deres, koster snaue 5000kr per stk med alt "ekstrautstyr" frakt og moms og alle andre avgifter den norske stat forlanger
Comment
-
Originally posted by Axis91 View PostBeklager en smule OT, men hvordan kan det da ha seg at flere sier de har betalt over det dobbelte for disse elementene?Last edited by berniebp87; 29-05-2009, 20:48.Mvh Werner Harstad
Comment
-
Originally posted by Axis91 View PostBeklager en smule OT, men hvordan kan det da ha seg at flere sier de har betalt over det dobbelte for disse elementene?
Har selv sett de som har skaffa seg disse elementene prøve å selge de for gull å grønne skoger.
Slike fjotter skal du få billig av meg!
Mvh.
Piko
Ps. beklager OT.Pioneer - Hertz - Zealum
Prosjekt Volkswagen Passat 3B
Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr
Comment
-
Originally posted by Digital Designs Norge View PostHer er 2 videoer hvor jeg kjører litt forsiktig, da jeg ikke er vant til forsterkeren enda og ikke ønsker å kjøre spolene i bunnen på magneten:
Den første videoen er det en full vannflaske med 1 liter, og på den andre videoen er det en Biltema forsterker på 2 kilo som hopper.
Blir jo litt rånete dette her haha. Taket er jo ikke dempet, men gidder ikke gjøre noe med den som sagt mange ganger før pga påvente av ny bil
Men bagasjeluken er dempet!
http://s381.photobucket.com/albums/o...t=100_0420.flv
http://s381.photobucket.com/albums/o...t=100_0416.flv
Hvor bor Dag forresten?
Comment
-
Originally posted by Elutstyr.no View PostSikkert kjempesmart for lakken på taket til bilen din å legge en forsterker der mens du spiller....
Hvor bor Dag forresten?
Ny bil hentes på fredag neste uke hvis alt går etter planen. Skikkelig bil altsåTidligere importør for Digital Designs,
Comment
Comment