Har vært så heldig å fått tak i dempemateriale fra B2 audio. Har ikke de eksakte fakta om materialet, men sånn rent praktisk sett er materialet ganske likt som vibroblast m1. B2 audio sitt er noe tykkere som gjør at det ikke er nødvendig å legge dobbelt lag som noen gjør med vibroblast m1. Materialet er lett å legge trenger ikke oppvarming er mykt og fester seg godt i krinker og kroker. Har dempet dørene mine med materialet og er MEGET fornøyd så langt. Vil ikke sette i gang en diskusjon om hva som er best av m1 og B2 audio, men jeg anbefaler B2 Audio på det sterkeste! (har brukt begge deler) Jeg handlet det av Jay Holm (B2 Audio her på forumet) meget hyggelig fyr som også anbefales som selger!
Legger ved et bilde av hvordan jeg dempet min dør med B2 Audio, har dempet innsiden og litt på utsiden. På innsiden av dørtrekket har jeg også dempet med akustisk dempemateriale. Demper som fjell!
Legger ved et bilde av hvordan jeg dempet min dør med B2 Audio, har dempet innsiden og litt på utsiden. På innsiden av dørtrekket har jeg også dempet med akustisk dempemateriale. Demper som fjell!
Comment