Nå har den gått opp 5 kr. per meteren Skal nok bestille noen meter snart allikevel
Announcement
Collapse
No announcement yet.
50mm2 kabelen til lydibilen.no
Collapse
X
-
Originally posted by TakeTheTime View PostNå har den gått opp 5 kr. per meteren Skal nok bestille noen meter snart allikevelNo Windows-crap,just Mac Power
Comment
-
Har en god bekjent som har god peiling på bilstereo, og han handlet noe snacks på LIB, og skryter veldig mye av dem. Meget behjelpelige med alt innen for bilstereo Skal definitivt handle der!
* - Nissan Primera Si 97'
X - Toyota Corolla DX 84'
Comment
-
Åssen er LIB strømkabel i forhold til Dynabel sin? tenker 50mm2 fikk ganske nice tilbud av dynabel
i tillegg så jobber jeg omtrent oppå dynabel sin butikk, sparer en del penger på frakt osvMå bare Beklage skrivefeil her og der, men jeg har faktisk lese og skrivevansker[/SIZE]
Comment
-
hei av det jeg har hørt så er dynabel kabelen ganske så lik den gamle kabelen til LIB.
altså ganske så stiv.
Comment
-
Har kjøpt 7 meter via Bassoflove.
VELDIG myke, og god og jobbe med. Ble ikke stiv en gang i -9 grader. Som mange andre kabler har en tendens til og gjøre.
Om jeg skal kjøpe mer, blir det LIB kabel.Runar E. Olsen ~ Moderator
Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif
Comment
-
Hey! Da har jeg fått både kabel, 200A sikring og sikringsholder.
Alt kom faktisk hjem til meg, og det kom når han fra Hop lovte.
^ God kabel, stilig sikringsholder, og god service fra LIB.
Jeg vil også anbefale dem på det sterkeste. Tommel opp!¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III
Comment
-
Som så mange andre så føler jeg at jeg må få ytre hvor gledelig overrasket jeg ble over strømkabelen jeg bestilte
Deilig og myk, veldig fin å jobbe med! Og prisen er det heller ikke noe å klage på...
Ble nok noe enklere for blokka mi å jobbe også nå, med bedre jording og større tverrsnitt hele veienAlpine 137BTi
B² Audio = Lyd
'97 E39 528
Comment
Comment