Announcement

Collapse
No announcement yet.

stinger 12 farad kondis?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• stinger 12 farad kondis?

har ein kondis som eg ikje får liv i tror eg,det er ikje lys i div display å dette .
    jeg har ikje papirer på denne saken heller så koblingsjema hadde jo vert greit å ha
    noen som har vert bort denne saken fra stinger

an levere ikje strøm fra remote verken inn eller ut ?fra di koblingene som er der, nå er denne koblet opp i et hi volt system fra rsn 510 vw spiller er det kansje denne hi volt omformeren som jeg bruker kødder denne til ?
    er litt tråki å forklare dette problemet
    meen ved spilling over lengre tid slås forsterkerene seg av så på igjen etter ein stund
    med sanger med bass i slår den seg av? å på

fusion/audi system xIon/digitals design

Hei.
    Litt usikker på hva du spør om, men på reomte input skal det gå et +12v signal som gir den beskjed om å slå seg på. Den vil da slå seg på og samtidig videreføre remotesignalet via output... Remotekabelen din skal altså igjennom denne kondensatoren på vei til forsterkeren.
    Alpine MRV-F407, Alpine MRV-T1507, SS TRC 6.N + 3" TB, 1 stk HX 250D.

Comment

Det du kan gjøre, er bare å ta en liten kabel fra plusspolen på kondisen og inn på "remote on" på kondisen, da burde den våkne til liv

VIKTIG at det er fra samme plass som den blå kabelen, kan være den ikke slipper spenning igjennom på de små utgangene før den er slått på. (selv om jeg tviler på dette er tilfelle.

Mvh
      Rolf Try Nygård

Comment

prøvde det men ingen liv hmm
        men den lager sånn alarmlyd når strømmen er lav på bilen så den tar imot strøm da vil eg tro men hadde vert gøy å sett om det iheletatt var liv i displayet
        fusion/audi system xIon/digitals design

Comment

Working...
        X