Alright. Flott! Takker
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Støy på mcintosh MC420M
Collapse
X
-
Originally posted by JL Audio 13w7 View PostHehe :P kan jo prøve det der eikens bilstereo? eller biltema har jo grei kabel
Edit: Kan du ikke prøve med et batteri bak i bilen da? eller ta ut forsterker og koble til et batteri i garasjen og se om du får støy da?
Eller er det støy i forsterkeren selv om motoren er avslått?[URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]
Comment
-
Dette var kjipt å høre. Veit åssen det er, å kjøpe en litt fancy/dyr/oldschool forsterker og få trøbbel med den.
Tror du at du eventuellt får tilbake pengene av selgeren? Ellers så kan du jo alltids høre med James da...
Edit: Du posta et annet innlegg før jeg rakk å poste denne.Last edited by TakeTheTime; 31-07-2010, 00:02.¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III
Comment
-
Originally posted by tmolberg View PostJepp Haakon. Har nå konkludert at det er svidde jordingsbaner i forsterkeren. Kobla opp med batteri i garasjen. fikk støy selv da. med 230v cd spiller som inngangskilde.
Comment
-
Ser ut til at det er på signal siden. Når jeg tar på signal kablene så forsvinner noe av støyen eller så kommer det mer. feks når jeg tar ut den ene av rca kablene. Begge må være tilkoblet for at det ikke skal være veldig overdrevent med støy.
Fins det noen måte å jorde kablene? Eller blir det en jallaløsning til et seriøst problem?Tor Martin Ølberg
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Comment
-
Originally posted by tmolberg View PostSer ut til at det er på signal siden. Når jeg tar på signal kablene så forsvinner noe av støyen eller så kommer det mer. feks når jeg tar ut den ene av rca kablene. Begge må være tilkoblet for at det ikke skal være veldig overdrevent med støy.
Fins det noen måte å jorde kablene? Eller blir det en jallaløsning til et seriøst problem?¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III
Comment
-
Jau. Sitter nå med bilbatteriet og forsterkeren kobla til pcen. Låter bra på hjemmehøytalerne. Minimalt med støy til nå. Veldig lav susing når jeg jorder RCA kontaktene til batteriet. Da har jeg øret helt inntil høytaleren. Vet ikke om det er godkjent eller?Tor Martin Ølberg
Comment
-
Jau. Skal gjøre litt mer grundig feilsøking imorgen med brodern. Liker ikke å ha noen form for støy. Er liksom uakseptabelt når en driver med slikt... Men men vi får nå se hva som skjer framover. Jeg kjenner jeg begynner å bli lei hvertfall. Alltid noe gale.Tor Martin Ølberg
Comment
Comment