Da var det min tur til å være uheldig..
Jobba på bilen i en mnd nå med ny motor, første orntlige kjøretur i dag så kom det en hælvettes høy buldrelyd fra basserne. Skrudde av anlegget med en gang og så på det når jeg kom hjem.
synderen var jordingskabelen til forsterkeren som driver frontsettet som hadde løsnet. Denne har mest sansynlig "bare" kommet borti pluss kabelen.
Monoblokka er Dynabel BF 8501, og forsterkeren til frontsettet er Dynabel 1502.
Det går sikringer mellom batteri og begge forsterkere. Begge forsterkerne har egen strømkrets fra batteri. Det eneste disse to forsterkerne deler er rele til remote.
Hva er det værste jeg kan forvente når jeg skal se i morra?
Anlegget er nedfelt i bagasjerom, så ser ikke om sikringene er hele, så må demontere litt i morra, og hva kan ha skjedd med forsterkere?
Hvorfor buldra det i basserne, når denne forsterkeren ikke har noe med den andre å gjøre?
*Håpe på gåene sikringer :S
Jobba på bilen i en mnd nå med ny motor, første orntlige kjøretur i dag så kom det en hælvettes høy buldrelyd fra basserne. Skrudde av anlegget med en gang og så på det når jeg kom hjem.
synderen var jordingskabelen til forsterkeren som driver frontsettet som hadde løsnet. Denne har mest sansynlig "bare" kommet borti pluss kabelen.
Monoblokka er Dynabel BF 8501, og forsterkeren til frontsettet er Dynabel 1502.
Det går sikringer mellom batteri og begge forsterkere. Begge forsterkerne har egen strømkrets fra batteri. Det eneste disse to forsterkerne deler er rele til remote.
Hva er det værste jeg kan forvente når jeg skal se i morra?
Anlegget er nedfelt i bagasjerom, så ser ikke om sikringene er hele, så må demontere litt i morra, og hva kan ha skjedd med forsterkere?
Hvorfor buldra det i basserne, når denne forsterkeren ikke har noe med den andre å gjøre?
*Håpe på gåene sikringer :S
Comment