Announcement

Collapse
No announcement yet.

Problem med DLS RS6 i Peugeot

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Problem med DLS RS6 i Peugeot

Hei!

Eg har ein Peugeot 405 GTX TD frå 1993. Installerte komponentsett DLS RS6 og Alpine CDE-113BT i bilen for litt over ein månad sidan.

Etter å ha vaska bilen for to dagar sidan, skulle eg sjekka anlegget, sidan eg var ganske sikker på at dørene ikkje var heilt tette. Det var berre lyd på høgresida. I går sjekka eg igjen, og då var det berre svært lav lyd, nesten ikkje høyrbar på høge volum, med litt vreng på den sida. Fortsatt ingenting på venstresida.

Delefilter er montert under dasjbordet på kvar side, og kablane er ført gjennom gummi-gjennomføringa til døra. Diskantane er i kvar sin kant av dasjbordet, der som dei orginale var.

Høgtalarane var litt fuktige på enkelte plassar og kablane på venstresida var litt fuktige og.

Anlegget har fungert perfekt frå den dagen eg monterte det, sjølv etter at bilen har stått ute i regnskyll, men for to dagar sidan var det altså slutt på det.

Har nokon liknande erfaringar eller tips til kva/kor feilen er? (Prøvde orginalhøgtalar på høgresida, og det var samme vrengen der)

Kan godt slenge opp bilete viss det kan vere til hjelp. Takk..
    Peugeot 405 1,9TD
    Peugeot 405 T16

Er disse høyttalerene koblet på spiller eller forsterker?

Feilen kan ligge i utgangen til forsterker/spiller på den ene siden etter at vann har kommet inn og en kortslutning kan ha skjedd. Er det koblet på forsterker kunne du enkelt byttet kablene på "problemsiden" over på andre siden for å se om problemet forflytter seg. Litt værre med spilleren der alt som oftest er koblet via ISO-koblingen

Man må passe litt på litt eldre biler som ikke er helt tette når man vasker biler (spesielt med høyttrykkspyler) da vannet garantert kommer seg inn der det helst ikke skal tok sikringsboksen på Golfen jeg hadde på nettopp dette...
    VW Polo, 2010, 1.6 TDI OEM-style
    DLS Dynamat Varta Stinger Dynabel
    http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=17785

Comment

Dei er kobla rett i spelaren, ja.. Tek nok og får da sjekka der eg kjøpte det..

Etter å ha lest litt på nettet skal i teorien høgtalaren vera sprengt viss ein høyrer vrenging eller andre rare lydar, men det kan vel ikkje komme av anna enn høgt volum, som eg ikkje har hatt.. "Satsar" på at det er noko enkelt/billig å fiksa sidan dette ikkje er høgbudsjettsannlegg.

Vaska med vanleg hageslange utan spesielt høgtrykk, men skal nok ikkje sjå vekk i frå at det vart litt for mykje vatn på ein gong for den stakkars gummi-lista..

Takk!

EDIT: Spelaren fungerer jo flott, men er sikringa bakpå til forsterkardelen? Kan jo vere den som har røke.. Skal sjekka i morgon.
      Last edited by klda; 02-09-2010, 23:32.
      Peugeot 405 1,9TD
      Peugeot 405 T16

Comment

Då har eg etter ein liten tur på Bilradiospesialisten i "bydn" fått veta at spelaren og frontsettet (høgtalarane) fungerer. Då er det mest sannsynleg kablar som har kortslutta, eller knekt/fått kontakt med jord? Delefilter er vel ikkje det som ryk oftast.
        Peugeot 405 1,9TD
        Peugeot 405 T16

Comment

Då har eg skifta til litt grommare høgtalarkabel i fletta kabelstrømpe i dørene og dempa dei litt. Kabelen som stod i + inn på delefilteret på venstresida var løsna, men på høgresida var alt intakt. No er det på merkeleg vis lyd på begge sider
          Peugeot 405 1,9TD
          Peugeot 405 T16

Comment

Working...
          X