Announcement

Collapse
No announcement yet.

PrecisionPower pc2350

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• PrecisionPower pc2350

hei har en precision power pc2350 forsterker. jeg har problemer med at den blir meget varm,
    en gang ble den så varm at kontakten til strøm og jord smeltet
    sikringen slår også ut hvis jeg spiller høyt over lenger tid
    jeg tok ut forsterkeren å tok den med til en som så på den og han sa det var en del svidde komponenter
    han mente at problemet kom av et jordings problem i forsterkeren

er dette noe som er mulig å fikse?

det meste er mulig å fikse, spørs på hvor mye du er interesert i å koste...

men at den blir så varm at kontaktene smelter forteller at det er også feil i kontrol delen på strøsmsforsiningen, da den skal senke effekten om den blir for varm -blir den for varm så kortsluttes utgangene helt umidelbart vanlig i halvledere
    --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*
    -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Comment

Originally posted by matador View Post
      det meste er mulig å fikse, spørs på hvor mye du er interesert i å koste...

men at den blir så varm at kontaktene smelter forteller at det er også feil i kontrol delen på strøsmsforsiningen, da den skal senke effekten om den blir for varm -blir den for varm så kortsluttes utgangene helt umidelbart vanlig i halvledere
      takk for svar vet ikke om du har hørt om precision power men det begynner jo å bli ganske gammelt så vet ikke hvordan det er å få tak i deler til den, så er litt redd for at det blir meget dyrt. vet du om det er noen som reparerer slikt for en grei pris? vet ikke om det er snakk om times betaling eller hva det er har aldrig levert noe slikt på verksted før.

Comment

hehe... joa, har hørt om dem jeg.... (samler på ppi ) og har noen stk av de, har en 2350 og

ja, spørs hvor mye som er gått, de har en hel haug med transistorer så det blir uansett dyrt det og jeg kan godt se på den og gi deg pris på forhånd så bestemmer du deg etterpå -men vi kan ta det på om.

som jeg nevte før er jeg red det er flere feil der egentlig. Men det må måles først uansett.
        --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*
        -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Comment

Working...
        X