Hei der, har satt inn et Odyssey 2150 i bilen og bruker kun det. Når jeg spilte opp med min Mosconi Zero 1 og noen elendige subber, så virket det som batteriet ikke klarte å levere nok effekt og frontsettet begynte å skurre/kutte og bassen kutta. Helt til jeg skrudde ned volumet igjen. (kan også nevne at ABS og ASC lampa begynte å lyse også, men det er vel fordi bilen ikke får nok strøm regner jeg med)
Nå har jeg koblet over til mitt gamle syrebatteri og da funket det bedre (brant spolene på subbene tror jeg, spiller iallefall ikke lenger hehe).
Mener da at et odyssey 2150 burde funke bedre enn et gammelt 60ah syrebatteri fra biltema?
Må jeg lade disse agm batteriene? (var tomt når jeg fikk det, så måtte booste meg igang).
Må jeg lade de på en spesiell måte eller kan jeg bruke vanlig bilbatteri-lader?
bilen startet fint på odyssey batteriet da, men som sagt så kuttet og skurret anlegget når jeg spilte høyt.
help?
Nå har jeg koblet over til mitt gamle syrebatteri og da funket det bedre (brant spolene på subbene tror jeg, spiller iallefall ikke lenger hehe).
Mener da at et odyssey 2150 burde funke bedre enn et gammelt 60ah syrebatteri fra biltema?
Må jeg lade disse agm batteriene? (var tomt når jeg fikk det, så måtte booste meg igang).
Må jeg lade de på en spesiell måte eller kan jeg bruke vanlig bilbatteri-lader?
bilen startet fint på odyssey batteriet da, men som sagt så kuttet og skurret anlegget når jeg spilte høyt.
help?
Comment