Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bil stereo funker ikkje i bilen min

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bil stereo funker ikkje i bilen min

Har kjøpt meg ein ny Pioneer bilstereo DEH-6400BT. Den funker ikkje i min , men funker i ein annen bil.
    Men den orginale spellaren funker i bilen min , har ein opel vectra 97 mod.

Både sikringen i bilen og i spellaren er i orden.
    Har ein forsterkker og sub kobla til, alt funka for 1 veka siden. Då hadde eg ein heilt ny Pioneer deh-1300mp som funka fint i ei veka før den tok kveld.

Eg har kobla fekk forsterkaren og suben, i tilfelle dei lagde jordfeil, det hjelpte ikkje . Har og satt opp provisorisk jording til spellaren, siden eg har lest at det kan hjelpa , null liv då heller.

Forslag til ka grunnen kan vær ? Setter pris på all hjelp

Prøvd å bytte om på tenning og konstant 12v ledningene? noen opler har heller ikke egen tenningsledning

Comment

Er ikke sikker, men om bilen har Can-Bus styrt tennings signal til spilleren trenger du et adapter.

Comment

1997 Vectra har ikke canbus. Men du må bytte om gul og rød kabel bak på spilleren. Disse er ferdig terminert med kabelsko, så du slipper å klippe kablene.
        Mvh
        Pål Andréas Bryng
        Bilstereosenteret.no
        Vi forhandler bl.a.:
        Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
        Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
        Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

men skulle det ikke vært liv, bare ikke memory om bare de 2 må byttes?

Comment

Working...
          X