Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvordan aktivere sub med Alpine spiller

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hvordan aktivere sub med Alpine spiller

Hei, hvordan aktivere man sub utgangen på en alpine cda 117ri ? Har forsterker som slår seg på når den får signal ( ingen Remote ) Forsterkeren lyser grønt, men ingen lyd i sub

Hvordan slår forsterker seg på hvis du ikke har koblet til remote, og hvorfor har du ikke koblet til remote?

Bare lurer. Jeg får ikke liv i noen av mine forsterkere med mindre remote er koblet til.
    Math Problem: A smalltown girl boards a train leaving South Detroit at midnight. If she doesn't stop believing, how long is her Journey?

Comment

Originally posted by Jørgen View Post
      Hvordan slår forsterker seg på hvis du ikke har koblet til remote, og hvorfor har du ikke koblet til remote?

Bare lurer. Jeg får ikke liv i noen av mine forsterkere med mindre remote er koblet til.
      Er en av de nye JBL forsterkerene, som bare trenger signal. Fikk beskjed av bilsteriosjappa at det bare var å koble til signalkablene, INGEN Remote. Fungere som bare det, har kjørt med dette siden mai i fjor

Comment

Hold inn audio knappen nederst til høyre så kommer du til en meny hvor du kan slå subwoofer av og på

Comment

Originally posted by lyd View Post
          Hold inn audio knappen nederst til høyre så kommer du til en meny hvor du kan slå subwoofer av og på
          Har gjort det, og da begynner forsterkeren og lyse grønt, men ingen lyd i basskassen Er det noen flere innstillinger jeg må endre på ?

Comment

Når forsterkeren slår seg på av signal i RCA-kabelen, så er jo grønt lys tegn på at det er signal der.
            Sikker på at justering på forsterker er rett og at subben faktisk er koblet til?
            Jonas Tautra
            - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
            Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

Comment

Originally posted by Hifonic View Post
              Når forsterkeren slår seg på av signal i RCA-kabelen, så er jo grønt lys tegn på at det er signal der.
              Sikker på at justering på forsterker er rett og at subben faktisk er koblet til?
              Prøvde og koble den med remote kabel, men da går den i protec :

Comment

Du prøvde å bruke remote fra spiller til remote på forsterker, og da gikk forsterker i protect?
                Math Problem: A smalltown girl boards a train leaving South Detroit at midnight. If she doesn't stop believing, how long is her Journey?

Comment

Du prøvde å bruke remote fra spiller til remote på forsterker, og da gikk forsterker i protect?
                  Japp, lyser rødt

Comment

Kan du beskrive tilkoblingene på forsterkeren din? Bilder er fint.

Comment

Kan du beskrive tilkoblingene på forsterkeren din? Bilder er fint.
                      kommer imorgen Er denne forsterkeren -> http://www.brl.se/sv/artiklar/ljud-o...-gto751ez.html

Comment

Har du skrudd opp subwoofer level...? Kanskje dumt spørsmål, men...

Comment

Originally posted by Slednekk View Post
                          Har du skrudd opp subwoofer level...? Kanskje dumt spørsmål, men...
                          den som kan justerers fra 0 - 15 ? Isåfall har jeg ikke det, prøver det imorgen

Comment

Originally posted by Passelav View Post
                            den som kan justerers fra 0 - 15 ? Isåfall har jeg ikke det, prøver det imorgen
                            Den jeg tenkte på ja

Comment

Hvor er det du kobler inn remote fra spiller? Blå/hvit ledning fra spiller skal til "REM" mellom + og - på forsterker. Ser det står "remote" et annet sted på forsterkeren din.

Comment

Working...
                              X