Hei, hvordan aktivere man sub utgangen på en alpine cda 117ri ? Har forsterker som slår seg på når den får signal ( ingen Remote ) Forsterkeren lyser grønt, men ingen lyd i sub
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Hvordan aktivere sub med Alpine spiller
Collapse
X
-
Hvordan slår forsterker seg på hvis du ikke har koblet til remote, og hvorfor har du ikke koblet til remote?
Bare lurer. Jeg får ikke liv i noen av mine forsterkere med mindre remote er koblet til.Math Problem: A smalltown girl boards a train leaving South Detroit at midnight. If she doesn't stop believing, how long is her Journey?
-
Originally posted by Jørgen View PostHvordan slår forsterker seg på hvis du ikke har koblet til remote, og hvorfor har du ikke koblet til remote?
Bare lurer. Jeg får ikke liv i noen av mine forsterkere med mindre remote er koblet til.
Comment
-
-
Når forsterkeren slår seg på av signal i RCA-kabelen, så er jo grønt lys tegn på at det er signal der.
Sikker på at justering på forsterker er rett og at subben faktisk er koblet til?Jonas Tautra
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Comment
-
-
Hvor er det du kobler inn remote fra spiller? Blå/hvit ledning fra spiller skal til "REM" mellom + og - på forsterker. Ser det står "remote" et annet sted på forsterkeren din.Math Problem: A smalltown girl boards a train leaving South Detroit at midnight. If she doesn't stop believing, how long is her Journey?
Comment
Comment