Hei, nå har den forbanna subben gått adundras igjen. Sist revnet gummiopphenget 2 forskjellige steder. Skulle en tur på butikken, da bassen plutselig ble jævli merkelig for å si det pent. Slo av anlegget umiddelbart og gikk bak for å sjekke. Nå er det faktisk støvhetta blåst av? Er litt overrasket over feilene som har oppstått, hatt mye Spl elementer i forskjellige størrelser tidligere. Mern denne gangen gikk jeg for Gladen SPL, ble varmt anbefalt. Er Gladen no drit ang kvalitet? Lurer også på om noe annet er ødelagt siden støvhetta blåste av. Se bilde 1.
Kan jeg lime på støvhetta selv? Og hvilket lim skal brukes som får det til å sitte. Litt over 1 uke siden jeg hentet elementet fra service der alt ble byttet av oppheng etc. Må si jeg nå begynner å kjenne skepsisen sige på ang gladen og kvalitet
Kan jeg lime på støvhetta selv? Og hvilket lim skal brukes som får det til å sitte. Litt over 1 uke siden jeg hentet elementet fra service der alt ble byttet av oppheng etc. Må si jeg nå begynner å kjenne skepsisen sige på ang gladen og kvalitet
Comment