Hei! OPPDATERE LITT MER I MORGEN
Først, oppsettet mitt:
Hobedenhet
Pioneer DEH 80 PRS
Komponentsett:
Foran: Pioneer TS-132 PRS
Bak: Pioneer TS-E130Ci
Forsterker til disse, en pr. sett. : Pioneer D-800 PRS
SUB
Pioneer TS-W3002D4 2stk
Midleritlig forsterker til disse er en Soundstream 2000w klasse D med kondis frem til jeg får kjøpt inn flere batterier.
Jeg kjører uten passiv crossover på komponentsettene. Så lurer jeg på hvordan jeg skal stille inn nettwork instillingene, noen som kan noe om dette?
Et annet spm. er hvordan kan jeg regne ut hvor langt ned jeg skal ha portene ned i kassen ? og hvor store de skal være? Det er skillevegg i kassa, skal legge inn dempervatt når jeg får tak i det. Noen som vet om et program som kan regne ut dette
Har sett for meg å spille på 30-40hz på bassen.
Så var det det med batterier da, hvor kan jeg få kjøpt dette?
Tenker på Optima yellowtop osv... andre forslag, erfaringer, anbefalinger?
Takker for svar
Takker for svar
Først, oppsettet mitt:
Hobedenhet
Pioneer DEH 80 PRS
Komponentsett:
Foran: Pioneer TS-132 PRS
Bak: Pioneer TS-E130Ci
Forsterker til disse, en pr. sett. : Pioneer D-800 PRS
SUB
Pioneer TS-W3002D4 2stk
Midleritlig forsterker til disse er en Soundstream 2000w klasse D med kondis frem til jeg får kjøpt inn flere batterier.
Jeg kjører uten passiv crossover på komponentsettene. Så lurer jeg på hvordan jeg skal stille inn nettwork instillingene, noen som kan noe om dette?
Et annet spm. er hvordan kan jeg regne ut hvor langt ned jeg skal ha portene ned i kassen ? og hvor store de skal være? Det er skillevegg i kassa, skal legge inn dempervatt når jeg får tak i det. Noen som vet om et program som kan regne ut dette
Har sett for meg å spille på 30-40hz på bassen.
Så var det det med batterier da, hvor kan jeg få kjøpt dette?
Tenker på Optima yellowtop osv... andre forslag, erfaringer, anbefalinger?
Takker for svar
Takker for svar
Comment