Hei,
Jeg var ute og kjørte her i forgårs, og så plutselig forsvant lyden fra subben.
Da jeg stoppet for å se hva som hadde skjedd så jeg at det lyste i protection lampen.
Kunne også høre en slags tikkelyd fra subben så lenge tenninga i bilen var på.
Jeg spilte ikke noe spesielt høyt, og den spilte helt fint inntil den plutselig bare sluttet å lage lyd.
Det er en Rockford Fosgate PBR500x1 forsterker som er koblet til en
Rockford Fosgate P3S1x12 basskasse.
Jordingen skal være grei, ettersom det står montert på minus polen på batteriet. (Har Volvo V70, så batteriet står i bagasjerommet)
Har sjekket at det ikke er sikringen som står på strømkabelen som er gåen,
men utover det så har jeg ikke peiling på hva det kan være.
(Er ganske nybegynner når det kommer til bilstereo, så jeg har ikke så mye peiling)
Er det noen som har vært borti noe lignende?
Noen som har noen tips til hva som kan være galt?
Hadde satt stor pris på hjelp, for jeg skal ut på langtur om to dager, så det hadde vært fint med litt god lyd på veien
Mvh Albert
Jeg var ute og kjørte her i forgårs, og så plutselig forsvant lyden fra subben.
Da jeg stoppet for å se hva som hadde skjedd så jeg at det lyste i protection lampen.
Kunne også høre en slags tikkelyd fra subben så lenge tenninga i bilen var på.
Jeg spilte ikke noe spesielt høyt, og den spilte helt fint inntil den plutselig bare sluttet å lage lyd.
Det er en Rockford Fosgate PBR500x1 forsterker som er koblet til en
Rockford Fosgate P3S1x12 basskasse.
Jordingen skal være grei, ettersom det står montert på minus polen på batteriet. (Har Volvo V70, så batteriet står i bagasjerommet)
Har sjekket at det ikke er sikringen som står på strømkabelen som er gåen,
men utover det så har jeg ikke peiling på hva det kan være.
(Er ganske nybegynner når det kommer til bilstereo, så jeg har ikke så mye peiling)
Er det noen som har vært borti noe lignende?
Noen som har noen tips til hva som kan være galt?
Hadde satt stor pris på hjelp, for jeg skal ut på langtur om to dager, så det hadde vært fint med litt god lyd på veien
Mvh Albert
Comment