Announcement

Collapse
No announcement yet.

audi a4 2003 mod

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• audi a4 2003 mod

Hei.
    noen som har vært borti a4 men navigation plus spiller i?
    Lurer på om det går ann å bruke orginal spiller til å styre en uorginal spiller? Vill oppgradere med bluetooth og forsterker til komp sett og subber. Men vill også få informasjonen opp i instrumentpanelet. Er dette mulig? Og er det RCA utganger nokk til forsterkere på denne spilleren? Går det eventuelt ann å få tak i en 2din spiller som kan vise informasjon i instrument panelet? Spilleren som står i er en rns-d tror jeg. Tips mottaes med stor takk
    Arild Musum

opel omega 2.5td stv.

Du kan ikke styre annen spiller med den originale. Men du kan oppgradere spilleren din til å takle strømming av musikk via blåtann. Samt AUX. Da vil du kunne bytte sang osv via spiller og multifunksjonsrattet.

Det er ingen linjeutganger på spilleren. Men du kan bruke høy- til lavnivåadapter. Eller kjøpe forsterker som har dette innebygget. Har du RNS-D så har du halv eller hel Bose sound system. Dvs aktive høyttalere bare i bakdørene, eller i dørene foran og bak. Hel Bose er ofte kombinert med subwoofer bak i bilen, på din årsmodell bil.

Det finnes ikke sub display out adapter til en så gammel bil. Men du kan bytte spiller og fortsatt få rattkontrollen til å fungere.
    Mvh
    Pål Andréas Bryng
    Bilstereosenteret.no
    Vi forhandler bl.a.:
    Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
    Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
    Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

Når har ikke jeg multifunksjonsratt
      men fikk satt inn en 1din spiller der cd veksleren sto.
      Jeg lurer på om jeg kan trekke strømkabelen under bilen fra batteriet fram og bak i bagasjen? Det er veldig trangt i listene på denne bilen. Hvordan ville dere gjort det?
      Arild Musum

opel omega 2.5td stv.

Comment

Sliter en del med dynamostøy etter å ha skiftet spiller og satt inn forsterkere. Har trekt strøm og signal kabler på hver sin side av bilen. Har også jordet den svarte ledningen på iso kontakten i karosseri, samt jordet "remote" kabelen som går i midten av rca kabelen. Jordingen til forsterkeren er tatt fra feste til orginal subwooferen og er helt blankt på kontakt flata. Jeg har også satt ett støyfilter mellom rca og forsterker, det hjalp litt, men det er fortsatt lyd der. Hva er neste steg? Oppgradere kabler i motor rom?
        Arild Musum

opel omega 2.5td stv.

Comment

Jeg bruker aldri de remoteledningene som noen ganger følger med RCA'er. Spiller bør jordes til eksakt samme punkt som forsterkerne, det har jeg god erfaring med.
          never enough!

Comment

Så trekke en kabel til jordingspunktet jeg har bak?
            Arild Musum

opel omega 2.5td stv.

Comment

Working...
            X