Kan det rett og slett være batteriet som er dødt? Bilen har stått mye i ro, med mye spilling, så muligens dette har tatt knekken på batteriet?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Nytt anlegg spiller ikke til forhåpningene...
Collapse
X
-
det finner du kjapt ut ved å måle hvilespenningen, slik jeg ba deg om tidligereMvh
Pål Andréas Bryng
Bilstereosenteret.no
Vi forhandler bl.a.:
Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX
Følg oss på Facebook
Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!
Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!
Comment
-
Ser ut for meg som du bruker sånne phonokabler som fåes kjøpt på europris, biltema, elkjøp osv. til 59,- pakken eller noe sånt.. ??
Disse er det like greit å bytte ut med en gang, når du først har et såpass påkostet anlegg som du har der=) Du vil nokk merke en ganske kraftig forbedring i lyden bare ved å gjøre det.. Sier ikke at disse er problemet nei, men jeg har faktisk testet sånne kabler opp mot Evus kablene jeg nå har, og det var helt sinnsykt mye forskjell! Jeg trodde før at det var selve høyttalerene og forsterkerne som hadde alt og si, men jeg fant fort ut at jeg ikke skulle bruke sånne kabler mer..
*trekke pusten*
Er ikke sikkert det er sånne billig-kabler du bruker heller, men de ligna fælt..Last edited by aFFekak; 13-01-2009, 07:35.Mvh.
Roy
Mob: 40 30 99 06
Comment
-
Si ifra, så kan du få en skikkelig grisepris på nye kabler. Forhåpentligvis hjelper detMvh
Pål Andréas Bryng
Bilstereosenteret.no
Vi forhandler bl.a.:
Følg oss på Facebook
Comment
-
Godt at det gikk bra. For dårlig jording kan ta knekken på utstyret om man er riktig uheldig.Mvh
Pål Andréas Bryng
Bilstereosenteret.no
Vi forhandler bl.a.:
Følg oss på Facebook
Comment
-
så nå spiller det som bare det?
Joring er meget viktig, jeg hadde et problem med en spiller i en av mine tidligere biler der linje utgangen gikk føyken flere ganger og hadde spillern inne til repp og klala på det og fikk den ordnet igjend, men når dette bare oppsto igjen så mente de det måtte være noe i bilen, og det viste seg det at forsterkerene ikke hadde skiklig joring ofg at dem trakk joring fra spiller viav fonokabel. så var det å lage til nytt jorings punkt og få det skiklig joa og etter det hadde jeg ikke noe tull med spillern
Så Joring er meget viktig.
Comment
Comment