Jeg har av plasshensyn tenkt å bygge to separate kabinetter med 2 stk JL audio 12w3v3-4 i hver (lukket kasse). Disse har jeg planlagt å plassere i hver sin side av bagasjerommet hvor de spiller inover mot midten av bagasjerommet. det blir da et tomrom med en bredde på omtrent 30-50cm mellom frontplatene på de to kabinettene.
Mitt spørsmål er dermed: vil en slik løsning være problematisk med tanke på at elementene spiller mot hverandre? vil lufta i bevegelse på noen som helst måte "oppveies" da den kommer fra to retninger og møtes på midten?
Jeg vet det er et underlig spørsmål som er formulert rart, men det er en tanke som plager meg og jeg vil rett og slett undersøke konsekvensene med kompetente folk før jeg starter å bygge.
Se illustrasjon som poengterer problemstillingen!
Mitt spørsmål er dermed: vil en slik løsning være problematisk med tanke på at elementene spiller mot hverandre? vil lufta i bevegelse på noen som helst måte "oppveies" da den kommer fra to retninger og møtes på midten?
Jeg vet det er et underlig spørsmål som er formulert rart, men det er en tanke som plager meg og jeg vil rett og slett undersøke konsekvensene med kompetente folk før jeg starter å bygge.
Se illustrasjon som poengterer problemstillingen!
Comment