Spilleren er ble kjøpt helt ny i norge og alt fungerer på den, men lyden er helt forferdelig. Det virker som lyden hakker (ikke sånn som hakk i plata). har prøvd med høyttaler som går via forsterkeren i spiller og ekstern forsterker, men lyden er den samme. har lest igjennom hele bruksanvisningen og ble ikke noe klokere av det heller. Og dette er første gangen den spiller! Hva kan det være???
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Veldig rar lyd fra ny Alpine 9887r
Collapse
X
-
Har koblet den til original til OEM ledningene og til ekstern forsterker, prøvd 2 veis og 3 veis knappen under spilleren, den andre knappen under som er for ekstra equaliser av og på, alle mulige komboer og alt høres likt ut. kjørt gjennom delefilteret og delt via spilleren til høyttalere, fortsatt høres det sånn ut....Mvh Werner Harstad
Comment
-
Bare lurer... Hvorfor skal dette IKKE løse seg? Jeg mener, du har jo garanti som nevnt. Du har i aller aller værste fall en forbrukerkjøpslov som gir deg masse rettigheter.
Ingenting å bekymre seg for detteMvh Tony
- The only road to take is perfection itself
Comment
-
Originally posted by Typhon View PostBare lurer... Hvorfor skal dette IKKE løse seg? Jeg mener, du har jo garanti som nevnt. Du har i aller aller værste fall en forbrukerkjøpslov som gir deg masse rettigheter.
Ingenting å bekymre seg for detteMvh Werner Harstad
Comment
-
Det er nok veldig surt for dem å måtte gi bort en ny spiller, da de i utgangspunktet ikke tjener noe spesielt bra på de, samt at de må selge den reparerte til taps pris videre, når den endelig blir reparert..
Når det er sagt, så hadde jeg gitt en kunde ny spiller med en gang om jeg fant ut at det tok flere måneder, samt at spilleren var ødelagt som ny.
Comment
-
Originally posted by Elutstyr.no View PostDet er nok veldig surt for dem å måtte gi bort en ny spiller, da de i utgangspunktet ikke tjener noe spesielt bra på de, samt at de må selge den reparerte til taps pris videre, når den endelig blir reparert..
Når det er sagt, så hadde jeg gitt en kunde ny spiller med en gang om jeg fant ut at det tok flere måneder, samt at spilleren var ødelagt som ny.Mvh Werner Harstad
Comment
Comment