hei. har noen vært borti at forsterkere ikke tåler minusgrader? skulle være sjåfør for noa venner av meg her om dagen, å når jeg skrudde på anlegget så låt de, men etter 20 min lukta de svidd, å når jeg skrudde av anlegget å gikk i bagasjerommet å sjekket, så røyk de fra strømsiden. har tatt opp bunnplata på forsterkeren så så jeg at de var masse olje inne i forsterkeren. har ikke prøvd om den funker etter at jeg tok den inn, men de lyste når jeg hadde strøm på forsterkeren etter at de begynte å ryke, har noen tips om hva de kan være å om de er vits å sende den på rep? har mailet firmaet jeg kjøpte av å forklart hva som har skjedd
Announcement
Collapse
No announcement yet.
brent jbl gto 24001
Collapse
X
-
hehehehe, hadde de bare vært de så, har nok ikke sølt, oljekanna å forsterkeren har hver sin side i bagasjerommet, å uansett skulle ikke olja komme inn i kabinettet på forsterkeren å legge seg på printplata plastikk er de nok heller ikke, de hadde jo stivnet igjen, men hovedspørsmålet er jo om de er vits å sende den inn til sjekk å ev. rep el bare ta tapet å spare til en nyLars Ole Spitalen
bruks/stereobil: audi a6 2,5tdi avant
anlegg: DD, mtx, kenwood
skrur de meste for de fleste:P ta kontakt
Comment
-
Ville ha regnet med 300-500kr bare i feilsøking, så er det eventuelle deler og arbeid i tilegg...
Men den ampen koster vel 12000,- ny, så jeg hadde vel fått noen til og se på den
En som kaller seg Matador her inne tar kanskje på seg jobben hvis du sender han en pm?
Comment
-
12 lapper ja, så er ganske surt, bestilte lillebroren, men de viste ikke når de fikk den på lager igjen, så da fikk jeg den demobrukt, så fikk den jo billigere, men bør jo holde lenger.. har sendt han pm ja men personlig syns jeg forhandler i allefall bør ta den inn på feilsøking. men får se, vurderer å prøve å sette strøm på den i morra å seLars Ole Spitalen
Comment
-
ja de hadde bare brukt den i en demobil, å fulgte anvisningene til punkt å prikke både me forsterker å spiller så venter på svar fra dem, å bare sjekker ut andre alternative løsningerLars Ole Spitalen
Comment
-
kan ikke se at de er noen skader, men væsken hadde samme konsistens som olje, å elektrolytt har vel mer konsistens som vann?Lars Ole Spitalen
Comment
-
hender seg det kommer masse rar væske fra elektronikk om noe går galt. har sett mye rart oppgjennom tiden.. kan du ikke bare ta et bilde av problemet å legge opp da? litt lettere å se istedet for å gjette seg frem...
Comment
-
nå har jeg å sjefen sett på forsterkeren, å vi kunne ikke se noen synlige skader, så nå har jeg vasket den innvendig med elektrorens, så venter på at de tørker, så får vi se
hvem trur de funker, å hvem trur de går ad dundas?Lars Ole Spitalen
Comment
-
Tipper halvt om halvt, at enten så går det galt, eller så går det bra2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -
Comment
-
Last edited by saab9000; 14-02-2011, 21:15.Lars Ole Spitalen
Comment
Comment