Announcement

Collapse
No announcement yet.

problemer med rf t40001bd

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• problemer med rf t40001bd

hei, jeg har problemer med min rf t40001bd. når jeg kobler til strømen så lyser protect lampen svaaakt, når jeg drar ut strømmen så bare remote å jording er i så lyser den sterkt, det blir heller ingen lyd.

noen som vet hva problemet kan være?

Vet bare det har vært masse problem med disse forsterkerene.... har hatt 3stk selv...... Men det du antageligvis må gjøre ,er å sende dem inn til Bilradioservice i trondheim. Dem reparerer dette for deg.
    sigpicAut forhandler av dynaBel,DIGITAL DESIGNS,pioneer,alpine,peerless,lotus seas, focal, Ground ZERO , Rockford Fosgate. Cadence mm
    Web :www.ulvundsbilstereo.no
    Mvh Jonny Ulvund, eier av ulvund's bilstereo

Comment

vet du ca. hvor mye det kommer til å koste?

Comment

Det er umulig å si før man vet hva som er ødelagt.
        Men dem finner ut hva som er feil , og de kan gi deg pris på reparasjonen. Men du må understreke at du vil ha pristilbud før dem repparerer dem. Har desverre blanede erfaringer med bilradioservice. men så vidt jeg vet ,er dem eneste godkjente service verksted for rockford
        sigpicAut forhandler av dynaBel,DIGITAL DESIGNS,pioneer,alpine,peerless,lotus seas, focal, Ground ZERO , Rockford Fosgate. Cadence mm
        Web :www.ulvundsbilstereo.no
        Mvh Jonny Ulvund, eier av ulvund's bilstereo

Comment

Største problemet med disse T4000.1BD i Norge (uten at jeg kan si det 100%) er at de fleste modellene solgt i Norge er fra før "feilen" ble oppdaget. De har da enten ligget en god del tid på lager og feilen har da ikke blitt oppdaget før kunden selv har fått fornøyelsen. De nyere modellene av denne forsterkeren er det ikke noe å si på.
          Mvh
          J. Holm
          www.b2audio.com
          http://facebook.com/b2audio

Comment

Du kan jo "sjekke" hvilken type du har dah. Hvilken farve det er på printplata(kan sees når du fjerner det dekselet).
            Det er det Røde printkortet som er the good shit.
            Ellers koster det 5-6000,-for en ny print(hovedkort) og 250,- i frakt en vei hvis du skal sende den til noen som kan gjøre det.

Bol
            No Windows-crap,just Mac Power

Comment

det er den røde ja

Comment

Working...
              X