fikk pakken veldig godt pakket inn... voldsomt tung pakke :P.. hehe... har lest en hel måneds utgave av aust-agder avis i dag.... skjer lite der du bor nils :P.. :P..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
dBcompaniet
Collapse
X
-
Bare positive erfaringer med dbCompaniet selv!Pioneer - Hertz - Zealum
Prosjekt Volkswagen Passat 3B
Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr
Comment
-
Må skryte av han selv
Skulle kjøpe en basskasse av han, fikk svar med en gang på msn og avtalte å møtes dagen etterpå for å få varen og i tillegg hjelp til å stille inn basskasse og forsterker. Fikk mange gode råd og forklaringer på ting jeg lurte på så kunne reist den lange veien kun for det
Eneste jeg har å utsette på han er at basskassen jeg kjøpte ikke låt like bra etter å ha lyttet en stund på anlegget i bilen hans:P
Comment
-
Originally posted by glx-rider View PostEneste jeg har å utsette på han er at basskassen jeg kjøpte ikke låt like bra etter å ha lyttet en stund på anlegget i bilen hans:P
Men jeg synes faktisk det spillte veldig bra i bilen din også, skal ikke legge skjul på at det var en helt annen lyd, men det er mye potensiale i det utstyret du har.
Comment
-
dBcompaniet- God Selger!!
kjøpte div varer av dBcompaniet og fikk varene kjapt!
får 10 av 10 poeng av meg!!
anbefales å kjøpe av
fabelaktig Service gjennom PM/MSNLast edited by HLS; 12-02-2010, 23:10.// Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
//94182727 - www.facebook.com/HLSbilstereo - Rune_kvaal @ live.no\\
Mvh
Rune Kvaal
Comment
-
Negativ erfaring!
Kjøpte en Pioneer P88RSII av Nils Petter, som ble sendt av en eller annen fyr han kjente. Da jeg åpnet pakka for å se på spilleren, hang fronten og dinglet fordi en av "plastkrokene" som holder den på plass var knekt.
Spilleren ble ikke sendt i originalemballasjen, men i en Norgespakke. Den var ikke sikret fra å skli rundt i esken, noe jeg har tilbudt meg å bevise til Nils Petter på PM, men ikke fått respons på.
Min kritikk av Nils Petter er på bakgrunn av hans håndtering av hele saken, som i korte trekk består av følgende punkter:
1. Han sender ikke varen selv, og stoler på "mellommannens" evne til å sikre at spilleren er tilstrekkelig beskyttet under transport - noe jeg kan bevise at den ikke var.
2. Som respons på min klage på at spilleren er defekt, får jeg høre at mellommannen "mente den var pakka mer enn godt nok inni eska, og at hvis den var herja så mye med så måtte posten dekke det. Gir deg beskjed når jeg vet noe mer."
Deretter går det ca. tre uker uten at jeg hører en noe, og bestemmer meg for å ta kontakt. Da får jeg høre følgende:
3. Han har sjekket med enda en tredjepart, som liksom har bekreftet hva disse spillerne skal tåle under transportering (uten å ha spesifisert hvordan spilleren var pakket, noe han ikke kan vite noe om, ettersom han ikke har svart på spørsmål om han ønsker bilde av innpakkingen).
Jeg blir avfeid med at denne tidligere nevnte mellommannen "som sendte pakken var veldig klar på at den var godt nok pakket inn, og han snakket også med Posten om hva som var definisjonen på hva en smartposteske skulle tåle (og det var å ligge i bunnen av en bunke med esker på en pall)
Han snakket også med Sandberg som sa at det skulle myyyye til for å knekke disse under transport, men at det ikke var så uvanlig hvis man tok av eller monterte displayet feil.
Så der står saken nå, så han mener at du må ha gjort noe feil i forbindelse med at du tok av eller satt på displayet."
Personlig syns jeg håndteringen av saken er latterlig, med referanser til TO tredjeparter hvorav den ene har en klar interesse av å nekte all skyld, og den andre ikke har noen kjennskap til saken overhodet, når problemet er mellom Nils Petter og meg.
Med mindre det er handling fra dBcompaniet/Nils Petter i egen person, vil jeg på bakgrunn av hans mangelfulle evne/vilje til konstruktiv problemløsning i etterkant av handelen, anbefale å ligge unna!
Lavmål!
Comment
Comment