Announcement

Collapse
No announcement yet.

PikoFlex

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Jeg kan jo skjønne at du er bitter, men ta det litt med ro a mann. Techpoint har skrevet at han vil undersøke for deg, men tviler på at han har veldig lyst når du oppfører deg som en hæst*sensur*!

Forsterkeren fungerer fint helt til du overtar den, det samme gjelder den du kjøpte av Techpoint litt tidligere? Merkelig fenomen det der...
    Mvh Tony
    - The only road to take is perfection itself

Comment

Hva snakker du om? Den jeg kjøpte av techpoint er jo solgt for lenge siden. Om du ser i salgtråden min, og den fungerer helt fint.

Comment

Ja, men forsterkeren som det er snakk om her er også kjøpt av meg!!
        i alle dager....

Siden den ampen som du har kjøpt av Pikoflex også kommer fra meg, så skal jeg sjekke opp
        i om det lar seg gjøre å få noe på garanti der....

Comment

Takk skal du ha techpoint :-)

Comment

That is all!
            Pioneer - Hertz - Zealum
            Prosjekt Volkswagen Passat 3B
            Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

Comment

Grunnen til at jeg vet at det er den forsterkeren jeg kjøpte av deg techpoint. Er at den ble lånt bort da jeg fikk den andre av PikoFlex. Og deretter solgt .. Dessuten fikk jeg aldri med de dekslene som skal være på siden av PikoFlex.
              Men uansett, gidder ikke krangle noe mer på dette. Synes bare PikoFlex kunne sagt at han ikke hadde kjøpt den av techpoint. For reknet med at han informerte han om at dette var sponsor varer. Det gjorde han vertfall til meg.
              Nå har jeg også blitt truet av PikoFlex at han skal anmeldte meg fordi jeg fortalte sannheten.
              Trodde det var hele poenget med feedback, men ok.
              Last edited by soundstreamgal; 02-09-2008, 21:22.

Comment

Originally posted by soundstreamgal View Post
                Synes bare PikoFlex kunne sagt at han ikke hadde kjøpt den av techpoint. For reknet med at han informerte han om at dette var sponsor varer. Det gjorde han vertfall til k.
                Regner med du mente det motsatte her, at han bare kunne sagt at han handlet den av meg

Og begge dere to fikk akkurat samme informasjon ang. utstyret, var vel samme prisen også,
                som var lavere enn hva dere begge solgte utstyret for i neste omgang såvidt jeg har fått med meg.

Comment

Her er det stor uenighet som skyldspørsmålet og for oss som moderatore så er det ikke ønskelig å ta parti med noen. Ei heller vil vi ha skittkasting, så denne tråden stenges.

Noen som er uenige i det? Synd for deg
                  Mvh
                  Pål Andréas Bryng
                  Bilstereosenteret.no
                  Vi forhandler bl.a.:
                  Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                  Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
                  Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

Han kjøpte en sub av meg, ikke noe og utsette på denne karn

Anbefales...

Comment

Working...
                    X