God selges som omtrent sendte det jeg skulle ha før han hadde sendt meg kontonr sitt.
Fikk pakken godt forseglet og subben hadde INGEN visuelle skader.
Topp kar.
Last edited by PikoFlex; 25-05-2009, 17:13.
Reason: Feil skrevet navn
Var en liten tur i område der Stianuno holder til og henta DD-sub´en. Helt ny og u-brukt som beskrevet....
Fikk hjelp med både bil og litt anlegg-prat.....
Veldig hyggelig og hjelpsom kar....
Sier meg 100% enig i denne! Har både solgt til og kjøpt av Stian, er til å stole på ett hundre prosent denne karen Rask til å overføre penger ved kjøp, og like rask til å få ting sendt/sende sporingsnummer. Anbefales!
Stianuno er en seriøs kjøper også. Betaling gikk som avtalt, og jeg fikk ingen kjeft for å ha utsatt forsendelsen av forsterkeren to dager utover det som var planlagt fra min side.
Kjøpte 2 stk B2 AC 10" av Stian, hentet pakken på postkontoret i dag.
Drasser med meg pakka og finner til min forrundring av Stian har snekra sammen to kasser i spon for å sende elementene trygt i! Det som er litt trist er at disse kassene er mer lufttett og penere enn de jeg ender opp med å lage
Ikke testet elementene enda, men alt virker toppers!
Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
[B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1
Kjøpte et frontsett og en forsterker av ham. Sendte kjapt, og veldig godt innpakket! Hadde brukt nesten en hel skumgummimadrass til å polstre en liten tokanaler.
Comment