Announcement

Collapse
No announcement yet.

ost

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Kopiert fra calibra.no:

"Men sett han kjøper og selger litt her. Vil med dette bare advare folk mot en STOR Svindler!!!!
    Hvem jeg snakker om? Jo: TIMKENNY. eller Tim Kenny Asbjørn Lind som han heter....
    For snart 3,5 år siden handlet jeg med fyren. eller jeg forskudsbetalte penger (5500kr) for noe hjul som aldri dukket opp. Prøvde komme i kontakt og dialog med selger i ca 5mnd uten hell før jeg ga opp. Så 7mnd siden ringte de fra Politiet. Å lurte på ome jeg kjente han, å hvorfor jeg hadde overført penger til han. Da hadde han blitt anmeldt for ca 13 svindler. 1 år sennere tlf vitnet jeg i rettsaken hans. Da var antall svindler han ble dømt for oversteget 25.. Han ble dømt til å erstatte alt men aldri sett noe til kr.. Mista nret hans en gang i tiden å ikke fått tak i han nå før jeg fant han her inne.. Klarte da lure til meg nret hans fra han. Å ringte han å pressenterte meg høflig. forlklarte saken til han på en rolig seriøs måte. Sa da han ville prøve ordne opp. men måtte ringe han seinere en dag da han var på jobb.
    Kontaktet han da igjen i går på dagen, fikk da beskjed om å ringe igjen i 20 tida. Etter det her svarer han verken på mld eller tlf..
    Veit å att han samtidig har lurt til seg deler fra Protrim som han heller ikke betaler for. Bruker da navnet sitt forskjellig fra gang til gang.
    En gang Tim Lind og så Kenny Lund, men lik adresse..
    De får heller ikke tak i han..
    Aner ikke om hva han gjør ved handler her. men ikke overfør penger til denne mannen eller sende ting uten å ha fått betalt.."

Noen folk er desverre litt mer tilbakestående enn oss andre! Fant flere tråder, og mange flere innlegg på calibra.no fra folk han hadde lurt! Men, hvorfor folk er så dumme at de forhåndsbetaler vet ikke jeg!
    Bil: Volkswagen Golf 1,9l TDI 2006mod.

Comment

denne fyren burde fått besøk på døra!!!

Comment

http://www.gulesider.no/tk/search.c?...Asbj%F8rn+Lind
        mvh Sindre Carlsen

Comment

er ikke fullt navn allerede lagt ut på denne karen? greit at han er en svindler men det var da faen til personuthenging og mas.
          hva med å legge denne i stickyen som ligger øverst og være ferdig med det?
          Celestion_Jbl_Pioneer_Orion_Phoenix Gold_Tang Band_Stinger

Comment

Originally posted by thomzi View Post
            Men, hvorfor folk er så dumme at de forhåndsbetaler vet ikke jeg!
            Fordi det ikke er noe problem i 90% av tilfellene, og man gjør gode handler brukt? At det kan være greit å drive litt research for å finne ut om man er i ferd med å handle fra en svindler, er jo sunn fornuft.

Men forhåndsbetaling ER en grei løsning i de fleste tilfeller, fordi man har slett ikke lyst til å sende en vare for å oppleve at den ikke blir hentet på posten. DET har skjedd meg.

Comment

kom plutselig på hva det var som var så kjent med navnet hans, tim kenny asbjørn lind.

sendte en forsterker opp til han i oppkrav (heldigvis). endte med han aldri henta den ut så jeg måtte betale frakt opp til fyren og får å få henta pakken ut igjen når den kom i retur.

var ikke ett salg via forumet her, men likevel denne fyren er ikke til å stole på.

kan vel si med 100% sikkerhet at han går under ett annet nick her inne nå.

Comment

Noe nytt i denne saken? Eller i saken om Disturbd?

Informativ lesing dette, feedback er alfa og omega på slike forum!
                Audison LRX 4.5 | B2 Audio AC12 | Div. Monster Cables, Macrom, Audio Quest, Stinger |

Citroën Xantia prosjekt:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=11964

Comment

du er vell tilfeligvis ikke ost under et annet nick? hehe

Comment

Eller som en pose Twist... Værn om dine favoritter,velg dine offer....,jeg mener venner med omhu.
                    No Windows-crap,just Mac Power

Comment

Originally posted by mx_power View Post
                      du er vell tilfeligvis ikke ost under et annet nick? hehe
                      Nei, må nok skuffe deg der gitt. Etter all dritt som er spadd frem i det siste, angrer jeg litt på min anbefaling av ost. At jeg er bortimot den eneste som har vært heldig her, synes jeg er bra for min del. At andre kanskje har hivd seg på en handel som følge av mine anbefalinger, er mindre prisverdig. Uansett ble anbefalingen skrevet basert på den dialog og hendelsesforløp jeg hadde med ost på det aktuelle tidspunkt. Kan jo legge til at jeg har hatt kontakt med vedkommende etter handel også. Nå skal det jo også sies at noen som med viten og vilje prøver å bøffe meg, må være forberedt på at han kan komme til å måtte drikke av kneskålene sine.
                      Raymond Pedersen

Byggebil er en 97 Subaru Impreza. Alpine,Pioneer og Macrom utstyr under testing.
                      Tar det som det kommer, og løser det som det går.

Comment

Working...
                      X