som forrige post viser, kjøpte jeg en Kicker Zx2500.1 forsterker av Mustang<3 og kan si meg meget fornøyd med handelen. Kjapp tilbakemelding og svar, og rask handel
Alle må jo starte en plass. :-D Jeg har selv vært der du er i dag, og neste bil er alltid ett godt mål å ha..
Men var rimelig greit trykk vil jeg si.. Men ja, manglet litt finish.. hehe :P
Trivelig kar, litt forsinket denne gang, men unnskyldninga må bare godtas.. Russejenter som spør pent om hjelp til kobling av anlegg. :-D hvilken oppegående, normal gutt vil takke nei til slikt... :-D
Kjøpte to subber av han, ble sendt kjapt og var bra pakket inn.
Allikevel var det en liten skade på ene elementet(løsna ett sted det hadde blitt limt før).
Vi ble da enige om at jeg skulle få igjen litt av beløpet mot å fikse dette selv, noe mange andre ikke ville ha gjort.
Virker som en trivelig kar, anbefales av meg ihvertfall
Enda en vellykkte "handel" er unnagjordt. Sendte nedover Div. Pioneer-utstyr,som jeg ikke viste tilstanden på. Ba han sjekke de før han betalte,men han har vel hatt mye å styre med så han hadde ikke fått testa utstyret.
Men han gjorde opp for seg. Som han sier: Vi har hatt en GOD dialog HELE tiden.
Mustang> er til å stole 110% på
kjøpte en dynabel dy9215 av han og fikk den nesten med engang! seriøs og koselig selger som lurer på tingene fungerer etter de er hentet og betalt! anbefales å handle av han her karen!
Kjøpte iPod-adapter av denne karen.
Leverte bra bilder av varen og varen ankom godt innpakket i den tilstand som var beskrevet
Takk for en hyggelig handel
Comment