Har handlet litt med genexxa her på forumet. En meget god kjøper. Rask og punktelig betaling. Hadde alle kjøpere vært så gode hadde jeg handlet mye mer med folk
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Genexxa
Collapse
X
-
+1
Rask og enkel handel med denne karen, tommelopp!Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
[B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1
-
Jepp,Genexxa er en god kjøper. PayPal hadde vi begge,og da var pengene UMIDDELBART inne på min konto.
Siden jeg jobber om natta,og jeg trenger litt søvn møttes vi etter avtale dagen etter.
Fant ikke plast-ramma til spillern(har den en eller anna vei i rotet mitt) så måtte han få en "kompansasjon".
Men tommel opp fra meg ogsåNo Windows-crap,just Mac Power
Comment
-
GENEXXA Gode erfaringer
Mårn, fikk nettopp LEDene jeg vant på auksjon. LEDene fungerer. Holderne passte noe han var litt usikker på at di gjorde men di paste helt fint.
Ellers bare gode erfaringer, hyggelig fyr, lett å prate med samt sender relativt kjapt.Tor Martin Ølberg
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Comment
-
GENEXXA god selger
Kompis via meg.
Avtalte han skulle ta med en defekt Alpine 4kanalers på treffet/vårslippet 2mai.
Han kom å penger byttet eiere
God selger iallfall¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen
Comment
-
GENEXXA - god kjøper
solgte 2 høytallerteminaler til han, pengene var overført før jeg viste ordet av det! hehe
så takk får handelen
Comment
-
GENEXXA - God erfaring!
Byttet ett kamera med han pluss mellomlegg. Kameraene ble sendt på likt og han overførte pengene som avtalt.
Anbefales!!Cerwin-Vega, Precision Power, Power Acoustik, SPL
KNK-Tuning
Forester 2.5XT "STI"
B16a2 Civic, JDM H22A Prelude
Comment
-
GENEXXA- God bytter!
bytet dvd-spilleren mot en forsterker
ersombeskrevet// Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
//94182727 - www.facebook.com/HLSbilstereo - Rune_kvaal @ live.no\\
Mvh
Rune Kvaal