I know Fantastisk fine biler, og brølene i italienske supersportsbiler er en fantastisk opplevelse. Er en i nabolaget vårt her som har en lambo. Bråker som fy men herregud for en rå lyd. Hadde nok gitt stort utslag på en TL den hehe, og hvertfall på en headturner-måler
Tidligere importør for Digital Designs,
overtatt av www.dynaBel.no.
Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!
drepte clutchen, ikke selve plata men noe i mekanismen til utkobling saa det ble bare to heat paa meg, hvorav det ene var det forste jeg noensinne har kjort
Eeh.. Tror du får google hvordan en Enzo ser ut? Og ta gjerne en F430 Scuderia i samme slengen?
lol, stemmer det ja, er ikke enzo. Var ganske sikker på at det var Enzo. Så jo bilen kun på avstand, det var likheten på baklysa som lurte meg. Jaja, var i alle fall ikke en Aston Martin.
Du ser at det står Home (hjem)? Eller hva mente du?
Var alene hjemme hos foreldra i dag, satt på en plate med BB King og Eric Clapton på full guffe. Ahh var deilig så lenge det varte, og det varte i 10 sanger nøyaktig. Etter det så ble det for varmt for forsterkeren. Må ordne noen vifter nedi der.
drita full på vei hjem fra nordsjøfestivalen i natt prøvde jeg å få haik :P dette viste seg å være totalt umulig. så blei en relativt lang gåtur på meg inatt
Comment