Ting i hverdagen: Bli vekt kl 5.30 for å så få beskjed om at du må kjøre søstra til flyplassen... jadda flott. Nå sitter jeg her på jobb og ikke blir betalt for deg neste 37 minuttene. Grrr
det og i det hele tatt være på jobb mellom 2 dag jul og nyttårs kvelden er jo FAIL
Dessverre. Jeg har blitt fora på egg og bacon. Pappa lagte alltid 7 egg i eggerøra når jeg var liten så når jeg skulle lage mat selv så ble det alltid 7 egg. Masse proteiner = gives big growth.
Men på en annen side, liten og kjekk kar det er du. Kanskje jeg burde begynne å gomle litt på tec7, er ikke alltid like morro å være lang.
Tor Martin Ølberg
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Må si dette er en høyttaler som overrasker meg.. Til å være Made in Sweden å komme fra en volvo 240 er det utrolig hva den presterer..
Men jeg savner litt mer fløtediskant & at midbassen kommer litt mere ut av høyttaleren..
Om du vil ha mer midbass utifra den så ville jeg nok satt den i en kasse eller noe, sånn som den står der er den jo i "free-air" og da forsvinner mye av fylden.
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III
Comment