dette "private bilde" er en hverdagsli ting for kompisen min... utrolig at han synes at de jævla horna er "dritt bra" -de bråkker no så inn**** i fotballkampene synes jeg...
dette "private bilde" er en hverdagsli ting for kompisen min... utrolig at han synes at de jævla horna er "dritt bra" -de bråkker no så inn**** i fotballkampene synes jeg...
Får inderlig bare ikke håpe at kompisen din bruker den fløyta til det som blir illustrert på bildet da :P
2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -
hehe, er vel eneste måten mr. maradona får putta nok inn i nesen på:P forundrer meg litt at han ikke holder den oppover og bruker den som trekt i stedet :P da er det jo bare å helle oppi ønsket mengde å kjøre på..
Hehe, litt spesiellt!
En ting er at man likegodt kan kikke ut av vinduet, en annen ting er at man ser greit utenfra at noen kikker i det også....
"hysj-hysj, vi later som om vi ikke er hjemme, vent så skal jeg se hvem det er..."
Også ser man en hårdott i vinduets nedkant!
Mvh
Dag Johansen
"Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"
Comment