ja, jeg er med si ifra når du skal bestille eller kanskje finne frem det jeg skal ha snart
skal forresten ha noen 3" elementer for å spille mellom 100-5kHz -noen anbefalinger legatia? men skal ikke være så stor magnet, har morel hybrid 4" fra før, men de går ikke nedi pga magneten for bredd. ellers noe annet moro kan jeg prøve 6x9" eller lignende til subb med lang slag lengde til OA montering hadde vært moro
ja, jeg er med si ifra når du skal bestille eller kanskje finne frem det jeg skal ha snart
skal forresten ha noen 3" elementer for å spille mellom 100-5kHz -noen anbefalinger legatia? men skal ikke være så stor magnet, har morel hybrid 4" fra før, men de går ikke nedi pga magneten for bredd. ellers noe annet moro kan jeg prøve 6x9" eller lignende til subb med lang slag lengde til OA montering hadde vært moro
3" elementer helt ned til 100hz blir vanskelig, da kan du ihvertfall ikke spiller kjempe høyt. Men mine sterkeste anbefalinger vil vel være hybrid audio legatia L3. 3" til fostex er nok også bra, har 4" som er meget bra ift pris.
Har egentlig ikke satt ut noen bestillingsdato, men jeg trenger navn og varenummer samt antall av det folk er interessert i. Så skal jeg sende inn listen til slutt og høre hva vi kan få av rabatter, det avhenger visst litt hva vi kjøper ettersom de har små marginer på enkelte produkter.
Lar det gå noen dager og ser om flere viser interesse. Kanskje vi kan si alt må være på plass innen neste søndag? Dvs. alt av varer og varenummer, så avventer vi svar på pris etter det, og bestiller fortløpende.
Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]
Bare for å oppklare, alt blir bestilt i en stor pakke som kommer til meg. Deretter sender jeg ut til hver enkelt her hjemme, med mindre noen bor nærme og kan hente selv.
Jeg trenger forhåndsbetaling på frakt, varen og moms før vi bestiller. Moms blir beregnet av frakt også, om noen var usikre på det. Innenlandsfrakt og eventuelle gebyrer fra fedex kan vi ta når varene er ankommet til landet.
Jeg sendte inn liste på hva jeg er interessert i å bestille i går, og kunne få 10% rabatt på det, så håper de er villige til å gå enda lavere om vi bestiller endel nå.
Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]
Comment