Originally posted by evensvee
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Bestilling fra Madisound
Collapse
X
-
Originally posted by Legatia View PostJeg ser meg nødt til å utsette dette et par uker.
Uventede regninger og krøll med lønnsutbetaling...
Jeg er kanskje intressert om et par uker, så utsettelse passer fint
Har tenkt noen dager på et lite prosjekt så veldig tilfeldig jeg så denne..
Om det blir interesse så blir det to av disse: http://www.madisound.com/catalog/pro...oducts_id=8769
Comment
-
Originally posted by Legatia View PostJeg ser meg nødt til å utsette dette et par uker.
Uventede regninger og krøll med lønnsutbetaling...
Comment
-
Skal man bare ha noen småting så blir det vel ikke billigere via gruppekjøpet siden det må sendes videre via posten i norge i etterkant (hvis man ikke kan hente hos TS da).Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
[B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1
Comment
-
Jeg tror man vil spare litt på og kjøpe via et gruppekjøpt.
Er det bare småting, går det vell i en SmartPost eske.Runar E. Olsen ~ Moderator
Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif
Comment
-
Om det bare er en eller to som er interessert i å være med og ikke har tenkt å handle for mer enn noen hundrelapper, så drøyer jeg hele greia.
For å få litt avslag må vi handle litt, og jeg ser meg nødt til å kutte ned på mitt opprinnelige budsjett.Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]
Comment
-
Originally posted by GENEXXA View PostJeg tror man vil spare litt på og kjøpe via et gruppekjøpt.
Er det bare småting, går det vell i en SmartPost eske.Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
[B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1
Comment
Comment