Announcement

Collapse
No announcement yet.

Rekoning? Ny spole?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Rekoning? Ny spole?

    Jeg lurer på om noen her inne tar på seg jobber å fikse 2 diskanter for meg til cerwin vega dc1515. De er røket. Hva det egentlig koster osv.

  • #2
    er det membranen i diskantente som er røket, eller er det spolene?

    Comment


    • #3
      Spolen som er brent. Det er en diskant orginal dc1515

      Comment


      • #4
        Originally posted by Gunnar View Post
        Spolen som er brent. Det er en diskant orginal dc1515
        Regner med dette er diskanten som er bak på 1515'ene? Disse har en god tendens til å ryke..
        VW/Audi ende-tusi-ast!

        Comment


        • #5
          Originally posted by Tommen View Post
          Regner med dette er diskanten som er bak på 1515'ene? Disse har en god tendens til å ryke..
          både diskantene fremme å bak er ødelagt.. trenger jeg egentlig å bruke diskantene bak?

          Comment


          • #6
            Originally posted by Gunnar View Post
            både diskantene fremme å bak er ødelagt.. trenger jeg egentlig å bruke diskantene bak?
            Nei, egentlig ikke. Hører karnsje litt bedre, men ikke værdt pengene..har hørt de med og uten de bak så..
            VW/Audi ende-tusi-ast!

            Comment


            • #7
              Originally posted by Tommen View Post
              Nei, egentlig ikke. Hører karnsje litt bedre, men ikke værdt pengene..har hørt de med og uten de bak så..
              Ja men kem kan fikse slike nye tommen da?

              Comment


              • #8
                Hvorfor ikke finne noen andre diskanter med samme ytterdiameter som låter bedre? De har jo så mye å velge mellom på f.eks eltek
                Mvh
                Pål Andréas Bryng
                Bilstereosenteret.no
                Vi forhandler bl.a.:
                Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                Følg oss på Facebook
                Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                Comment


                • #9
                  Originally posted by InstallBay View Post
                  Hvorfor ikke finne noen andre diskanter med samme ytterdiameter som låter bedre? De har jo så mye å velge mellom på f.eks eltek
                  Så rett så rett
                  Øyvind Kalbækken

                  Alpine F#1, Mosconi, Scan-Speak Revelator, Soundstream XXX-15, Supra, Connection, Northstar.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by InstallBay View Post
                    Hvorfor ikke finne noen andre diskanter med samme ytterdiameter som låter bedre? De har jo så mye å velge mellom på f.eks eltek


                    Må nokk si meg enig der ja.. Var hos hifiklubben å hørte på pris på mine AL-1002, og de koster 1000,- stk.

                    Ville nokk funnet meg noen som var bedre og billigere..
                    Mvh.
                    Roy
                    Mob: 40 30 99 06

                    Comment


                    • #11
                      lager nye spoler for noen hundrelapper, om du da ikke bestemmer deg for og kjøpe nye..

                      Comment

                      Working...
                      X