Announcement
Collapse
No announcement yet.
Wheelie og Lydfabrikken inviterer til Høst Kickoff
Collapse
X
-
Wheelie og Lydfabrikken inviterer til Høst Kickoff
Lydfabrikken - Garantert trøkk
Johan Lund
www.lydfabrikken.no
Fusion, Soundstream, Pioneer, Earthquake, Focal, Ground zero, Defa, Diamonbrite med mere......Tags: None
-
Ser ut som jeg må ta meg en tur, rakk ikke å komme på åpningsdagen
Så håper jeg kan komme innom den 29. da!Pioneer - Hertz - Zealum
Prosjekt Volkswagen Passat 3B
Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr
-
De snakka i at det skulle være noen demobiler osv. der ja.
Jeg var der på åpningsdagen, og denne sjappa er helt klart verdt besøket! Trivelige folk, og om mulig enda triveligere priser
Og gratis pølser da mann!
Jeg fikk uoffisielt oppgaven i å steke de pølsene.. Kan umulig gå braLast edited by aFFekak; 26-09-2007, 13:30.Mvh.
Roy
Mob: 40 30 99 06
Comment
-
Originally posted by aFFekak View PostDe snakka i at det skulle være noen demobiler osv. der ja.
Jeg var der på åpningsdagen, og denne sjappa er helt klart verdt besøket! Trivelige folk, og om mulig enda triveligere priser
Og gratis pølser da mann!
Jeg fikk uoffisielt oppgaven i å steke de pølsene.. Kan umulig gå braPioneer - Hertz - Zealum
Comment
-
Originally posted by Jonny.B View Posthva slags opplegg er dette da? noen demobiler som kommer og div?
men vi vil gjøre det vi kan for at det skal bli innholdsrikt.
Vi håper jo det kommer folk som ønsker og vise fram det dem har, vi vil ha en
konkuranse som går på folkets favoritt (ikke pizza) der vi har en søt liten pokal til vinnerenLydfabrikken - Garantert trøkk
Johan Lund
www.lydfabrikken.no
Fusion, Soundstream, Pioneer, Earthquake, Focal, Ground zero, Defa, Diamonbrite med mere......
Comment
-
Originally posted by Jonny.B View Postden er grei,blir det pent vær tar jeg nok turen.Pioneer - Hertz - Zealum
Comment
Comment