Originally posted by J.T.
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Hva har du brukt pengene på idag?
Collapse
X
-
Runar E. Olsen ~ Moderator
Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif
-
Originally posted by ugn View Post$35 hos dx - noen hdmi-kabler og annet ræl
OT i OT: Har selv 2 stk 240L juwel kar med div maller, prøver oss på oppdrett av L144 3. kullet (eller 4.?) er på vei nå.. spennende å se den flinke faren passe på de små barna, 3 stk har greid å rømme Pluss SAEr, sommerfuglciklider og pansermaller.
Har også ett kar på 100L som vi har krabber og reker i, halvfult med vann så krabbene har landdel.
Kunne det bare stoppet å regne, så kunne man gjort noe fornuftig ute!
Javel slike maller er vel ikke det enkleste å få yngel på?
Vi brude ha laget oss en akvarietråd i ot-forumet
I dag har jeg ikke brukt en dritt!
Comment
-
Originally posted by GENEXXA View PostEr ikke du billøs? :P Er det sykkelen du har tanket? heheh
Men, har en gammel Skropel Rakett 1.3SPORT jeg driver å hopper rundt i
Glemte å legge til 72,- til en snusboks på Kiwi! :-O2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -
Comment
-
32,- på en pakke 500mg paracet.
Ikke store utgifta i dag gitt.Pioneer - Hertz - Zealum
Prosjekt Volkswagen Passat 3B
Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr
Comment
-
498,- kroner på biltema, til overfres, pensler, beskyttelsesplast og trelim
61,- på coop obs for en hellengde 2"4Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
[B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1
Comment
-
Originally posted by halseth View Post810kr for å fylle opp tanken på bmw'nTorbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1
Comment
-
Originally posted by TakeTheTime View PostHva skjer med deg?
Mye gåing på hard underlag. Var vist en spesial såle for akkurat mitt fotblad jeg måtte ordne.
Og da var jeg dum nok til og spørre hvorfor jeg har vondt i halsen, så titta´n og sa det var infeksjon.
Streptukokker eller hva det heter. Så da røyk jeg på en apotek regning og :/VW Corrado - Prosjekt bil
Mitsubushi Lancer - Bruksbil
It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
I´m BANKRUPT - A G60 owner
Comment
-
Hvis de 105 kronene gjør at du ikke får vondt i halsen, så erre vel ikke så gæærnt? ;DTorbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
Comment
Comment