Announcement

Collapse
No announcement yet.

db anlegg til salgs på finn.no

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• db anlegg til salgs på finn.no

http://www.finn.no/finn/bap/object?f...53&WT.svl=Link

løp og kjøp sier jeg spiller jo 170db
    volvo s60
    vw golf 4 gti,girkassedritt*solgt
    Member of VW Audi Club Norwegen

hahaha, nice... bare å spare
    Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

Comment

tror jeg sparer pengene mine istedenfor,har større sjanse til å spille høyere med anlegget jeg har
      volvo s60
      vw golf 4 gti,girkassedritt*solgt
      Member of VW Audi Club Norwegen

Comment

masse skrivefeil og uten avsnitt.. ble nesten irritert bare pga oppsettet av setningene :P.. haha

bedre å kjøpe mitt som er på finn da :P.. er ikke billig det heller men :P
        Mvh Thomas Holmedal

Comment

HAHA.,.. vet dere hva eller karer.... jeg måtte jo selvfølgelig sende han karen en meld da for han bor jo faen emg 100meter unna meg :P.. ekke det typisk.. så jeg spurte litt mere hva slags elementer å alt sånt....
          han sa han fikk høre det av brl.. men han skulle rette det opp.. til 100db... men da fortalte jeg jo til han att det er når bilen er på tomgang.. så jeg ba han skrive 135-145 :P... for 145 er det høyeste jeg har sett noen spillt med dem.. nils spillte jo riktig nok litt mere da men... det var i en panda så det telles ikke :P

men må jo hjelpe de lokale :P.. hehe... vell han ville ikke selge noe separat eller senke prisen da så... hehe
          Mvh Thomas Holmedal

Comment

hehe, den dagen det systemet der passerer 170dB i ett vanlig oppsett så begynner jeg å grave min egen grav...

Jeg har passert 153dB med de subbene i 10" utgave i ett relativt spesielt oppsett.
            Jeg har planer om å passere 170dB med en slik 10" hvordan får dere bare følge med å se etterhvert..

Comment

Ja, også sååååå billig da. Brukt utstyr som nytt koster 30k, skal du få for den hyggelige prisen 27K, her snakker vi et kjempekupp gutter haha
              Mvh
              Pål Andréas Bryng
              Bilstereosenteret.no
              Vi forhandler bl.a.:
              Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
              Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
              Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

hm, spar 3000 kr Jeg tror at hadde du gått til en butikk med den listen så ville du fått det kanskje(?) litt billigere nytt
                [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
                Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

Comment

Faen så ufattelig tjukke i hue noen er, jaja, 170db ja hahahahaha, da passer jeg jo over 200db da hahahahaha.
                  at d går an altså
                  Ronny Karlsen
                  02 BMW 525D M-Sport. Potensiell lydbil igjen
                  96 Audi A4 1.8TQ Gatebil.
                  Prosjekt bilstereotråden Gamle bilen:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704

Comment

huff da, han der kan ikke ha det riktig greit.. Brl har gitt info om at de subbene og den forsterkeren spiller 170db, værst er at jeg faktisk kan tenke meg de kan ha fortalt han det.. Uansett skal det litt til for å gi 30000,- for 2 pioneer subber og en gas forsterker.. var vel 15000,- veil den svære jækelen de hadde liggende kostet..

jojo.. er jo en "cd spiller med skjerm" med på kjøpet da,men må jo være lam for å ikke greie å hoste opp mer info osv om ting man selger

Comment

Working...
                    X