Driver og setter opp et branalarm anlegg på Frogner. Hvor bygget er fredet. Setter derfor opp trådløse branndetektorer som er batteridrevet.
Men i noen rom må jeg få lakkert disse i en lys oransj farge og et par i brunt.
Noen tips om hvordan jeg kan få gjort det så billigst som mulig men fremdeles få et bra resultat. Dem er ganske strenge på dette. Må gjøre alt selv, blir for dyrt å sende dem til lakkering hos et firma.
Hvordan blir det mye sprayboks?
Eller pensel?
Bør jeg gå over med pussepapir på den glatte plasten? Vil jeg fremdeles få en glatt og fin flate hvis jeg bruker pussepapir? Hvor grov? Hvis jeg ikke pusser og bare sprayer med lakk vil jeg da bare maskere den istedet og når jeg skal vri på den koppen på selve sokkelen vil lakken bare flasse av/falle av da?
Noen som har noen tips, hadde satt veldig pris på det
Men i noen rom må jeg få lakkert disse i en lys oransj farge og et par i brunt.
Noen tips om hvordan jeg kan få gjort det så billigst som mulig men fremdeles få et bra resultat. Dem er ganske strenge på dette. Må gjøre alt selv, blir for dyrt å sende dem til lakkering hos et firma.
Hvordan blir det mye sprayboks?
Eller pensel?
Bør jeg gå over med pussepapir på den glatte plasten? Vil jeg fremdeles få en glatt og fin flate hvis jeg bruker pussepapir? Hvor grov? Hvis jeg ikke pusser og bare sprayer med lakk vil jeg da bare maskere den istedet og når jeg skal vri på den koppen på selve sokkelen vil lakken bare flasse av/falle av da?
Noen som har noen tips, hadde satt veldig pris på det
Comment