Ja men hvis du kikker på broom så finner du INGEN 7 setere fra rundt år 2000 som ikke de slakter. Forøvrig sier de ikke noe om hvem årsmodell de snakker om. For den på bilde er vel fra rundt 1990 tallet. Så man må vel igrunn velge av alle onder da. sharan, peugot 806, citroen evasion, chrysler osv. har ingen noe godt rykte men jeg kjenner opptil flere som kjører chrysler f.eks og er fornøyd med det. Er litt hvor du legger lista og litt hva men mener med å ha en bil. Man har jo og funnet ut at noe av grunnen til japanske biler har gått så langt er jo at verkstedene har byttet motorene i dem uten å melde ifra til kunden.
De har ikke akkurat vært problemfrie de siste åra de heller..
Jeg er såpass oppegående til å skru at jeg kommer ikke til å ha bilen på verkstedet for å reparere. Dieselmotoren i disse bilene skal være greie.
Man får jo f.eks sharan i samme prisklasse men de er minst like beryktede.
Hvis du stemmer på den avstemninga lenger ned på siden der så kommer f.eks bmw X5 og audi a4 1.8t dårligere ut.Står forøvrig ikke noe om hvor mange som har stemt.
Renault har ett dårlig rykte her i landet men hvis man ser på f.eks tyskland så selges det mere Renault Laguna enn alle toyota totalt.
Forøvrig er det solgt over en million Espace i Europa så noen må jo like den.
Ja jeg er interessert i erfaringer. At folk synes det er noe dritt er greit men hadde vært fint med noen konkrete eksempler og
De har ikke akkurat vært problemfrie de siste åra de heller..
Jeg er såpass oppegående til å skru at jeg kommer ikke til å ha bilen på verkstedet for å reparere. Dieselmotoren i disse bilene skal være greie.
Man får jo f.eks sharan i samme prisklasse men de er minst like beryktede.
Hvis du stemmer på den avstemninga lenger ned på siden der så kommer f.eks bmw X5 og audi a4 1.8t dårligere ut.Står forøvrig ikke noe om hvor mange som har stemt.
Renault har ett dårlig rykte her i landet men hvis man ser på f.eks tyskland så selges det mere Renault Laguna enn alle toyota totalt.
Forøvrig er det solgt over en million Espace i Europa så noen må jo like den.
Ja jeg er interessert i erfaringer. At folk synes det er noe dritt er greit men hadde vært fint med noen konkrete eksempler og
Comment