Announcement

Collapse
No announcement yet.

Stor prisforskjell på MDF

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Huff, skulle kjøpe meg 22mm mdf 1,22*2,44 på Gausdal landhandel på Dombås for ikke så lenge siden, nesten 1100kr inkl frakt
    for ca 2 år siden fikk jeg samme plate for ca 400kr inkl frakt.
    så jeg slo fra meg da dette , men fikk kjempegod Pris hos Dag J, så da kjøpte jeg hos han ferdig kappet
    ANBEFALES
    Last edited by bmw520; 21-12-2007, 03:36.
    Ronny Karlsen
    02 BMW 525D M-Sport. Potensiell lydbil igjen
    96 Audi A4 1.8TQ Gatebil.
    Prosjekt bilstereotråden Gamle bilen:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704

Comment

må huske at prisene steg volsomt på byggematerialer for ikke så lenge siden og
      www.mitsubishi-klubben.no

Comment

Originally posted by Mats View Post
        må huske at prisene steg volsomt på byggematerialer for ikke så lenge siden og
        Snart 12 måneder siden Prisene gikk opp med 15-25% på det meste i januar 2007
        Mvh
        Pål Andréas Bryng
        Bilstereosenteret.no
        Vi forhandler bl.a.:
        Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
        Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
        Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

Samtidig som lønna har steget en del, samt at den stiger enda mer til neste år.. Vi klager for mye over at ting er for dyrt.. er vel ca. det billigste landet å bo i, om man tar med i regnestykket hvor mye vi i Norge faktisk tjener..

Men helt klart: ALT skulle vært mye billigere
          Mvh.
          Roy
          Mob: 40 30 99 06

Comment

enig der, men akkurat mdf er perverst dyrt hos byggevarebutikkene, hvertfall når jeg vet ca hva grosistprisen er på dette
            Mvh
            Pål Andréas Bryng
            Bilstereosenteret.no
            Vi forhandler bl.a.:

Følg oss på Facebook

Comment

Originally posted by InstallBay View Post
              Snart 12 måneder siden Prisene gikk opp med 15-25% på det meste i januar 2007
              Prisene på enkelte byggevarer gikk opp mer enn det også.
              Nettoprisene på mdf gikk ikke opp så mye, men byggevarekjedene så nok sitt snitt til å kjøre opp prisene på det meste en stund.

Mvh
              Dag Johansen
              "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

Comment

Mener jeg hørte at byggvareprisene kommer til å falle litt igjen, noen som kan bekrefte/avkrefte?
                Alpine
                Audison
                Hertz
                Soundstream

Comment

Hus prisene er på vei ned og renat på vei opp, så det er vel naturlig å tro den vil sakte men sikkert gå nedover den også. Men tror ikke det er noen vits for deg å sitte å vente på det. For iløpet av et helt år med nedgang så vil du kanskje spare 50kr på ei hel plate. Prisøkningen er ikke så veldig merkabar for de som kjøper ei plate, men for oss som kjøper 20-30 plater eller mer i slengen, så svir det litt
                  Mvh
                  Pål Andréas Bryng
                  Bilstereosenteret.no
                  Vi forhandler bl.a.:

Følg oss på Facebook

Comment

finnes det ikke mdf plater på gjøvik

Comment

22mm Mdf
                      Koster 1300,- i narvik for frakt. Er jo ganske rart at de ikke kan sende det med alt annet som de kjøper.
                      Men dro til BK (byggkjøp) der fikk jeg den for 450,- stykke

Er det foresten noen som har prøvd Hdf plater?
                      Volvo 850 GLT FTW
                      Vidar Klavenes

Comment

Working...
                      X