Jobber som Asfalt legger... I Kolo Veidekke... er også sjømann
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Hva arbeider folka med?
Collapse
X
-
Originally posted by AudioCustom View PostIT-konsulent om dagen. Setter stort sett opp servere og driver vedlikehold på dem. Var tidligere samarbeidspartner med neptyr & co (infocare)
Om kvelden kommer snekkerbuksa på og da ligger jeg som oftes baki i en bil eller med hodet nedi en bøtte polyester.
Jeg har ikke noe med teknikere å gjøre, jeg sitter på intern-drift btw
I GOT ZE POWER!Mvh
Rolf Try Nygård
Comment
-
-
jobber som serviceteknikker for Argon elektro AS. har utdaning fra vk2 serviceelektronikk. jobber da utelukende på båt med navigasjons systemer, radio komuikasjon , fiskeleting systemer , Autopilot systemer, DP systemer, tv anlegg som gyro stabliserte parabol antenner og mye mye mer........Aleksander Hammernes
Trondheim (Hitra)
JBL THE SOUND OF LIVE MUSIC
http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=905
Comment
-
Originally posted by nazqul View PostJobber som Tømrer lærling i narvik city, ser ut til å være den eneste under 20 der som faktisk kan noe, så dagan går nu ut på å førklare folk ka de skal gjøre.
Men d årdne sæ vel sikkert utover vintern, da æ skal jobbe litt lamme folk som kan noe. så vi kan få litt effektivitet i bilde:P
Er stort sett lestadianere jeg jobber lamme, så man må passe pråk bruken sin. her i narvik er vi godt kjent før språke vårres. det er blant annet lov ( merk deg at jeg sier d er lov) å si hestkuk forran politi. ganske fett.
Eneste vi har blitt stoppa var rundt jul en gang og de hadde en stor våpenkontroll. Ble stoppa 3 ganger på samme kveld.2001 Subaru Legacy 2.5 GX
1993 Subaru Legacy 2.2 GX
1987 Subaru L1800 1.8 GL
MTX, Kenwood, Polk, Blaupunkt.
Comment
-
Huff, er under yrkesrettet attføring pga helsa,"omskolering" Tatt maskinførerkurset, så nå driver jeg å skal begynne med maskinkjøring.Ronny Karlsen
02 BMW 525D M-Sport. Potensiell lydbil igjen
96 Audi A4 1.8TQ Gatebil.
Prosjekt bilstereotråden Gamle bilen:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704
Comment
-
Hei der,
Jeg er grafisk designer og er medeier i et firma som driver primært med redesign av websider (www.poloni.com)
Selv jobber jeg mye mot trykk, og har vært konsulent i Hydro i noen år
Comment
Comment