har en transformator som gir meg seks mulige valg fra 90V til 230V. Jeg vil ha en bryter slik at jeg kan velge mellom de seks forskjellige utgangene fra transformatoren. Max 1.5A.
Jepp, var noe slik jeg tenkte.
Er faktisk på utkikk etter noe slikt selv til fatter. Han har en varmtvannsbreder som man kan justere 'styrken' på, med 0-1-2-3 men slike brytere idag er vanskelig å få tak i..
Si gjerne ifra hvis du kommer over noe
Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
[B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1
vanskelig det var da..... elektrikere bruker vel ikke slik -MEN man kan jo bruke et vribryter/velger, det finnes i forkjelige kvaliteter og styrker, men det brukes mest til audio applikasjoner, men enkelt å bruke en liten DC power supply som styrer relleer da dammed -da kan du sette en passer stor relle som styres fra velgeren -da kan du til og med mekke en indikatør for hver spenning -da ser den skiklig avansert ut og
Jepp, var noe slik jeg tenkte.
Er faktisk på utkikk etter noe slikt selv til fatter. Han har en varmtvannsbreder som man kan justere 'styrken' på, med 0-1-2-3 men slike brytere idag er vanskelig å få tak i..
Si gjerne ifra hvis du kommer over noe
Slike har jeg flere av. Si ifra om du fortsatt trenger. Har plukket ut flere av huset. Satt på Esva tak- og gulvvarme.
Det er en ting jeg lurer på da, hva er den billigste og tryggeste løsningen for å parallel koble flere ledinger på 230V? (gjelder lys, tenkte å parellell koble 5 ballaster)
Comment