Announcement

Collapse
No announcement yet.

bygge kasse i bagasjerom?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • bygge kasse i bagasjerom?

    jeg har tenkt og utnyte plass maksimalt i min bmw e36 sedan og vil bygge kassen inn i bagasjerommet om mulig.. er dette en enkel sak? med tanke på at jeg ikke får skrudd i alle ender osv ?

  • #2
    min tanke som jeg også har tenkt til selv er å bruke hjulbuen med glassfiber og bruke vær krokk til å finne rom så lager du mdf baffel til å feste subben med og sa stivere så får du maksimalt brukt plassen til iallefall finner vell slike prosjekter på prosjekt mappa her fra før
    Morel. RE audio. US Amps, Cerwin Vega.

    Comment


    • #3
      Ser at en del folk legger forsterkere der reservehjulet egentlig skal stå. Er ikke det påbudt å ha reservehjul? Noen som vet hvor mye man får i bot hvis man blir tatt?

      Må være kjedlige greier å punktere egentlig, hehe!

      Comment


      • #4
        Reservehjul er ikke påbudt. Er veldig mange nye biler som leveres kun med rep.sett. Om du er redd for å punktere, meld deg inn i NAF og legg et par bokser med punkteringspray og en liten 12v kompressor i bilen.

        Comment


        • #5
          Originally posted by Galskap View Post
          jeg har tenkt og utnyte plass maksimalt i min bmw e36 sedan og vil bygge kassen inn i bagasjerommet om mulig.. er dette en enkel sak? med tanke på at jeg ikke får skrudd i alle ender osv ?
          Jeg har byggd en del kasser til E36 og hvis du skal ha 2 subber anbefaler jeg og bygge 1 kasse til hver sub og sette dem ved siden av hverandre mot bakseteryggen, for hullet til bagasje rommet er veldig lite men selve bagasje rommet er ganske stort. Og for all del, bygg bånnpass kasse. D er d eneste som blir bra i E36.
          Jon Ola, team dynabel
          78 mod golf1 db-bil
          92 mod golf3 bruks bil

          Comment


          • #6
            Originally posted by AndreasK View Post
            Ser at en del folk legger forsterkere der reservehjulet egentlig skal stå. Er ikke det påbudt å ha reservehjul? Noen som vet hvor mye man får i bot hvis man blir tatt?

            Må være kjedlige greier å punktere egentlig, hehe!

            det med reservehjul. er MANGE som ikke har dimensjonen sin engang på de sommer felgene man har .. og da blir jo 3 hjul eks: 17" og reserve hjulet ditt som er 15" kan jo tenke åssen det går når man skal kjøre i svinga...



            så fjern hjulet og byg sub
            Morel. RE audio. US Amps, Cerwin Vega.

            Comment

            Working...
            X