Announcement

Collapse
No announcement yet.

who owns the RAREST amp here?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• who owns the RAREST amp here?

http://forum.sounddomain.com/ubbthre...page/1/fpart/1

mye go saker fra tiden som har gått.... utrolig å se mange som sitter på mange go saker ennå , også evt forsatt bruker dem

Utrolig mye spennende lesning / bilder der. Var nesten så en fikk en tåre i øyekroken når en så ting man har hatt i bilen i "gamle" dager.
    Hva med å poste slikt her på forumet også? Sikkert mye bra (og ikke fult så bra) som ligger å støver på hyller, eller montert i biler i Norge også.
    Reinhardt

Comment

Det er jo bare å begynne å poste her det:

Kan starte jeg:

Har en Orion Concept 97.1 Special Edition 4 kanaler som iflg. mine opplysninger skal være laget 100 stk av.

Har ellers 2 stk Soundstream TR500/4,1 stk Soundstream TR800/5 og 1 stk Soundstream Tarantula monoblokk.

Det ligger også en Tru Technology Copper C7.2AT på lager også som er Pål sin.
      Mvh
      Lars Engen

Comment

Den mest sjelden jeg har hatt er en Soundstream Continiuum forsterker.. 5kanal og i krome.. En kamerat eier den pr idag og er forsatt i bruk.. ALDRI nu tull med den!

Comment

Jeg har en Adcom GFA 5475 med en boks som gjør om signalet til balansert, tror ikke så mange andre her har samme.

Den er forøvrig på besøk hos James
          Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

Comment

Er Tsunami db1800t eller noe slikt sjeldne eller "bra" saker?
            [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
            Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

Comment

Originally posted by Engen Audio View Post
              Tru Technology Copper C7.2AT

Men for en pris a gitt Akk. sjekket litt på den 74 serien...
              Ken André Høgden
              www.powersound.no
              CDT - Celestra - Phoenix Gold - Climax - Newsound - Whitehooker
              !!Nettshoppen Powersound!!

Comment

mye fint, sjelden og bra der jeg!

men vi er ikke mye dårligere her på berget heller...

Coustic Design Reference

PPI AM250
                PPI AM275

SoundStream Continium (Referanse 705se)
                SS DaVinci
                SS Class A6.0
                SS Class A3.0

Phoenix Gold er ikke akk så "sjelden" som Coustic CDR serie
                M44
                M100
                Ms275
                MSp2240
                MS2125
                ZX350
                ZX475

Adcom
                GFA4440
                GFA4240
                GFA275 har hatt og virkelig extrem sjelden -bare strømsforsyningen var ca halv meter lang.... og like så amp delen.

ellers en del andre som jeg ikke husker modellen på men bla RF, MTX, Zapco, Cerwin Vega, Nakamichi.

disse er mine egne og private men en del mer som jeg har reparert og modet litt gjennom årene -bla en Adyton som var bygd om til bil bruk.
                --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*
                -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Comment

har ikke akkurat mange forsterkere jeg da,men har da phoenix gold zpa 0.5 en så lenge
                  volvo s60
                  vw golf 4 gti,girkassedritt*solgt
                  Member of VW Audi Club Norwegen

Comment

Adyton for bil? Det må være sjeldne saker ja. Morsomt å høre at folk gjør slikt i hvert fall

Comment

hadde forresten en Proton forsterker som var meget god men ikke strøm sterk tidlig i 90åra, ellers har en Nakamichi som jeg kommer til å selge, aktiv delefilter Naka 2 og 3 veis splitter nye i eske og uåpnede. Har Orion amp og.

ellers er vel først og fremst "sjelde" forsterkere og mange av det som nevnes og vises i det opprinelig forum ville jeg ikke kalt "sjeldne"...Dennon er vel heller ikke sjelden derfor ikke nevnt

SS VGA serien er vel ikke "sjelden" Lars... og i og for seg ikke PG ZX serie heller men den Tru Copper Edition er lekker synd at ingen bruker den egentlig...

en amp som jeg ikke har sett noe mer i ettertid er den aller første original DLS, hadde det en gang men da var det dynamo støyen like kraftig som musikken når motoren var i gang men meget god når motoren var av eller man tok av vifte reimen.... seinere lagde Genesis ampene til Dls osv...

Comment

Det burde vært obligatorisk med bilder i denne tråden
                        Bmw e34 520:
                        Fountek FR88EX & Peerless SLS213 powered by Audison

Comment

Originally posted by matador View Post
                          hadde forresten en Proton forsterker som var meget god men ikke strøm sterk tidlig i 90åra, ellers har en Nakamichi som jeg kommer til å selge, aktiv delefilter Naka 2 og 3 veis splitter nye i eske og uåpnede. Har Orion amp og.

SS VGA serien er vel ikke "sjelden" Lars... og i og for seg ikke PG ZX serie heller men den Tru Copper Edition er lekker synd at ingen bruker den egentlig...
                          Jeg har da ikke VGA serien James ...... Tarantula er noe annet...

Mvh
                          Lars Engen

Comment

okei, synes jeg leste 800.5 ??

Comment

Da blingset du litt James Det står TR800/5
                              Mvh
                              Lars Engen

Comment

Working...
                              X