Hey. Noen her som har noen erfaringer med denne ampen? Har en på hånda som selges for 7000,- og lurer på om det er verdt pengene? Eller om man får mye annet som er bedre til omtrent samme pris?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Rockford Fosgate Power T40001BD
Collapse
X
-
Hahahaha..Denne forsterkeren varte i 30sek før den døde. Men regner med at det var for at jeg ikke hadde nok strøm, trodde ikke denne trakk så mye strøm egentlig. Skal leveres til bilradio service nå på mandag, så håper den er tilbake over påske. Får god tid til å montere batteriet, og legge opp ny kabel iallefall da..Tror faktisk batteriet går redd nedi holdereVW/Audi ende-tusi-ast!
-
At disse her trekker mye strøm er det ingen tvil om ja.. Men ikke vært borti at de har tatt "kvelden" pga det.. har da testa en del RF.
Håper det er grei skurring å få reparert da. Lykke til!!
PS: Den lille PG`n ligger å venter på deg her TommenReinhardt
Comment
-
Originally posted by vwboy View PostAt disse her trekker mye strøm er det ingen tvil om ja.. Men ikke vært borti at de har tatt "kvelden" pga det.. har da testa en del RF.
Håper det er grei skurring å få reparert da. Lykke til!!
PS: Den lille PG`n ligger å venter på deg her TommenVW/Audi ende-tusi-ast!
Comment
-
Ikke att jeg er så ofte på BRS,men vær gang jeg er der kommer det bestandig en kunde men en RF amp å slenger på disken til reklamasjon...."Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."
Comment
-
Originally posted by vwboy View PostDem har solgt nooooooen å da
Synes bare att RF har tapt seg i de siste årene,har stor respekt for "gammle" RF amper,de låter faktisk bra den dag i dag,men de siste årene så synes jeg att det har blitt vel mye chassi og lite effekt."Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."
Comment
-
Originally posted by Tommen View PostHahahaha-+.Denne forsterkeren varte i 30sek før den døde. Men regner med at det var for at jeg ikke hadde nok strøm, trodde ikke denne trakk så mye strøm egentlig. Skal leveres til bilradio service nå på mandag, så håper den er tilbake over påske. Får god tid til å montere batteriet, og legge opp ny kabel iallefall da..Tror faktisk batteriet går redd nedi holdere
Annbefaler IKKE bilradio Service!
Det er en møkkaplass, jeg vet hva de gjør og hvordan de gjør det!
For å åpne chassie koster det 600,-+ i timen!
Og en T40001 amp kommer til å koste deg minst nesten det samme du kjøpte den for om du ikke har garanti!Pioneer - Hertz - Zealum
Prosjekt Volkswagen Passat 3B
Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr
Comment
-
hvor gammel er forsterkeren? ser de har en demobrukt med full garanti til 10000 hos bilradiospesialisten....Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840
Comment
-
Originally posted by Jonny.B View Postjoda,skal si meg enig der
Synes bare att RF har tapt seg i de siste årene,har stor respekt for "gammle" RF amper,de låter faktisk bra den dag i dag,men de siste årene så synes jeg att det har blitt vel mye chassi og lite effekt.
Syns det nye er veldig lite å rope hurra for til tider.
Men de har jo lagd en sak da, som jeg hadde gladlig tatt til SQ brukMvh
Rolf Try Nygård
Comment
Comment