Vi kan godt ta en titt på den, men som du sikkert skjønner, så kan ikke vi rette opp i andres feil (les forrige importøren). Vi har ett vrak vi kan ta deler fra og egen servicetekniker, så det bør ikke bli en dyr affære. Men skal du ha det så billig som mulig bør du påregne deg litt ventetid, da den vil bli tatt innimellom alt annet.
Vi kan godt ta en titt på den, men som du sikkert skjønner, så kan ikke vi rette opp i andres feil (les forrige importøren). Vi har ett vrak vi kan ta deler fra og egen servicetekniker, så det bør ikke bli en dyr affære. Men skal du ha det så billig som mulig bør du påregne deg litt ventetid, da den vil bli tatt innimellom alt annet.
hmm.. det har vel lite og gjøre med den forrige importøren at forsterkeren ikke er helt i strøk... tror den fikk ene lederen til jord da ledninga kom i klem en plass. vet ikke helt om det er god nok grunn til at forsterkern skal slutte og virke på en kanal fordi? Den forrige forsterkeren som stod på samme ledninga,hehe.. den gikk bare i protect når det skjedde.
Det er lenge siden og forsterkeren har bare ligget siden, jeg hadde den forresten til et serviceelektronikk firma her i molde, men dem fikk jo ikke tak i servicemanual til denne forsterkeren, og ikke kunne forrige importøren (ikke soundpressure) skaffe manualen heller.. for TRU leverte ikke ut sånt...men jeg ble bedt om å sende den til dem som var importør da, men det ble ikke gjort da.
Men nå vil jeg ha den fiksa, og hvis dere kan se på den når dere har tid slik at det blir billigst mulig for meg så er jo det kjempegreier!
Tror du missforsto hele greia. Det jeg mente med å rette opp i andres feil var feil, som produkter med feil og ikke feil gjort av en importør. Vi kan ikke ta et garantiansvar for produkter solgt av en annen importør, selv om vi pr. i dag har importen av TRU Technology. Og ja, det stemmer at TRU nekter å gi ut service skjema. Vi må ta bilder og maile dem beskrivelse av feilen, så får vi mail tilbake med forslag til hva som kan gjøres. Dette er ikke akkurat tidsbesparende når teknikkeren sitter der å venter på å få gjort den ferdig
Tror du missforsto hele greia. Det jeg mente med å rette opp i andres feil var feil, som produkter med feil og ikke feil gjort av en importør. Vi kan ikke ta et garantiansvar for produkter solgt av en annen importør, selv om vi pr. i dag har importen av TRU Technology. Og ja, det stemmer at TRU nekter å gi ut service skjema. Vi må ta bilder og maile dem beskrivelse av feilen, så får vi mail tilbake med forslag til hva som kan gjøres. Dette er ikke akkurat tidsbesparende når teknikkeren sitter der å venter på å få gjort den ferdig
Hehe, ok.. grunnen til at jeg spurte hvem som var importør var nettopp fordi at TRU ikke leverer ut service skjema, ikke for at jeg ville ha det på noe slags garanti, for det er det vel for lenge siden for uansett, og det var jo ikke noe produktfeil som gjorde at den nå streiker.. vil jeg tro..
Kunne du sendt meg en adresse på PM eventuelt, så jeg får sende den til dere da?
Send den til basbergveien 160, 3114 Tønsberg og legg ved en nøye beskrivelse av forløpet til feilen og symptomene, så skal vi se hva vi får gjort med den.
Comment