Announcement

Collapse
No announcement yet.

TRU Technology

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • TRU Technology

    Hvem er det som er importør for TRU her i Norge?

    Har en T-2.100 som fungerer bare på en kanal.
    Old school fool

  • #2
    Det er vell www.installbay.no så vidt jeg vet..Hvor kjøpte du den?
    VW/Audi ende-tusi-ast!

    Comment


    • #3
      hehe, det er en stund siden, det var hos Soundpressure distribution as, når dem eksisterte
      Old school fool

      Comment


      • #4
        Vi kan godt ta en titt på den, men som du sikkert skjønner, så kan ikke vi rette opp i andres feil (les forrige importøren). Vi har ett vrak vi kan ta deler fra og egen servicetekniker, så det bør ikke bli en dyr affære. Men skal du ha det så billig som mulig bør du påregne deg litt ventetid, da den vil bli tatt innimellom alt annet.
        Mvh
        Pål Andréas Bryng
        Bilstereosenteret.no
        Vi forhandler bl.a.:
        Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
        Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


        Følg oss på Facebook
        Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

        Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

        Comment


        • #5
          Originally posted by InstallBay View Post
          Vi kan godt ta en titt på den, men som du sikkert skjønner, så kan ikke vi rette opp i andres feil (les forrige importøren). Vi har ett vrak vi kan ta deler fra og egen servicetekniker, så det bør ikke bli en dyr affære. Men skal du ha det så billig som mulig bør du påregne deg litt ventetid, da den vil bli tatt innimellom alt annet.
          hmm.. det har vel lite og gjøre med den forrige importøren at forsterkeren ikke er helt i strøk... tror den fikk ene lederen til jord da ledninga kom i klem en plass. vet ikke helt om det er god nok grunn til at forsterkern skal slutte og virke på en kanal fordi? Den forrige forsterkeren som stod på samme ledninga,hehe.. den gikk bare i protect når det skjedde.

          Det er lenge siden og forsterkeren har bare ligget siden, jeg hadde den forresten til et serviceelektronikk firma her i molde, men dem fikk jo ikke tak i servicemanual til denne forsterkeren, og ikke kunne forrige importøren (ikke soundpressure) skaffe manualen heller.. for TRU leverte ikke ut sånt...men jeg ble bedt om å sende den til dem som var importør da, men det ble ikke gjort da.

          Men nå vil jeg ha den fiksa, og hvis dere kan se på den når dere har tid slik at det blir billigst mulig for meg så er jo det kjempegreier!
          Old school fool

          Comment


          • #6
            Tror du missforsto hele greia. Det jeg mente med å rette opp i andres feil var feil, som produkter med feil og ikke feil gjort av en importør. Vi kan ikke ta et garantiansvar for produkter solgt av en annen importør, selv om vi pr. i dag har importen av TRU Technology. Og ja, det stemmer at TRU nekter å gi ut service skjema. Vi må ta bilder og maile dem beskrivelse av feilen, så får vi mail tilbake med forslag til hva som kan gjøres. Dette er ikke akkurat tidsbesparende når teknikkeren sitter der å venter på å få gjort den ferdig
            Mvh
            Pål Andréas Bryng
            Bilstereosenteret.no
            Vi forhandler bl.a.:
            Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
            Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


            Følg oss på Facebook
            Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

            Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

            Comment


            • #7
              Originally posted by InstallBay View Post
              Tror du missforsto hele greia. Det jeg mente med å rette opp i andres feil var feil, som produkter med feil og ikke feil gjort av en importør. Vi kan ikke ta et garantiansvar for produkter solgt av en annen importør, selv om vi pr. i dag har importen av TRU Technology. Og ja, det stemmer at TRU nekter å gi ut service skjema. Vi må ta bilder og maile dem beskrivelse av feilen, så får vi mail tilbake med forslag til hva som kan gjøres. Dette er ikke akkurat tidsbesparende når teknikkeren sitter der å venter på å få gjort den ferdig
              Hehe, ok.. grunnen til at jeg spurte hvem som var importør var nettopp fordi at TRU ikke leverer ut service skjema, ikke for at jeg ville ha det på noe slags garanti, for det er det vel for lenge siden for uansett, og det var jo ikke noe produktfeil som gjorde at den nå streiker.. vil jeg tro..

              Kunne du sendt meg en adresse på PM eventuelt, så jeg får sende den til dere da?
              Old school fool

              Comment


              • #8
                Drar opp en gammmmel tråd!

                @Installbay: Fikk jeg noen gang adresse på PM egentlig ?
                Old school fool

                Comment


                • #9
                  Send den til basbergveien 160, 3114 Tønsberg og legg ved en nøye beskrivelse av forløpet til feilen og symptomene, så skal vi se hva vi får gjort med den.
                  Mvh
                  Pål Andréas Bryng
                  Bilstereosenteret.no
                  Vi forhandler bl.a.:
                  Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                  Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                  Følg oss på Facebook
                  Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                  Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                  Comment


                  • #10
                    Takker for det.
                    Da skal jeg få den avgårde snarest!

                    men må ikke adressa inneholde et navn og egentlig?
                    Last edited by Marius; 26-03-2008, 20:00.
                    Old school fool

                    Comment


                    • #11
                      Installbay
                      Basbergveien 160
                      3114 Tønsberg

                      Tenker jeg funker fint
                      Mvh
                      Rolf Try Nygård

                      Comment


                      • #12
                        Dessverre har vi ikke fått endret adresse og telefonnummer på hjemmesiden vår ennå, men det blir gjort i morgen
                        Mvh
                        Pål Andréas Bryng
                        Bilstereosenteret.no
                        Vi forhandler bl.a.:
                        Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                        Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                        Følg oss på Facebook
                        Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                        Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                        Comment


                        • #13
                          Fikk endelig somla meg til og sendt den..

                          Gi meg en beskjed her da når dere har fått sett på den ...?
                          Old school fool

                          Comment


                          • #14
                            kjøpe min så har du 2 Beklager OT.
                            Last edited by bmw520; 10-04-2008, 18:54.
                            Ronny Karlsen
                            02 BMW 525D M-Sport. Potensiell lydbil igjen
                            96 Audi A4 1.8TQ Gatebil.
                            Prosjekt bilstereotråden Gamle bilen:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by bmw520 View Post
                              kjøpe min så har du 2 Beklager OT.
                              Det kan muligens være aktuelt om du selger den steika billig!
                              Old school fool

                              Comment

                              Working...
                              X