Arbeids/bruksbilen min har jeg ikke noen brukbare bilder av for øyeblikket, men det er i alle fall en 89 Colt, med et minianlegg bestående av Pioneer P40MP, Soundstream 4x6" Coaxer øverst på dørene og Earthquake SWS8 i glassfiberkasse inntil torpedoveggen på passasjersiden. Har brukt en audison forsterker inntil nylig, men solgte den i jula så leter etter noe nytt. Kan oppdatere dette innlegget med bilder når jeg får tatt noen.
Hobby/kosebiler er denne 1975 Mazda 1300 o helt "grei" originalstand, gått 61000km på 33 år :-)
Langtidsprosjektet er denne heller skjeldne saken her, en 1990 Eunos Cosmo 20B Type S som det går veeeeldig tregt med. Har så langt kun lagt opp strøm, signal og høyttalerkabler samt støydemping...og har hatt bilen i 2 år :-)
Har lyst å beholde den mest mulig original utseendemessig, så anlegg vil bli diskret/skjult montert når den tid kommer. Morro med 3-rotor twinturbo wankelmotor :-)
- VW Bora 1,9TDI Exclusive & Audi 100Q typ44 {vinterbil}
- VW Golf MK4 GTI Exclusive TIL SALGS! -_- X-er : Audi 80 Quattro 91mod, Audi A3 1,8T Ambition
Comment