Originally posted by Crazytaxi
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Militæret 2008
Collapse
X
-
Originally posted by Dyne View PostBefalskolen er vel 2 år uansett om du har hatt førstegangstjeneste eller ikke. Derfor sparer jeg ett år, siden jeg slipper å gå førstegangtjenesten.
Hvis du satser på en karriere innen forsvaret så "sparer" du kanskje ett år, men om du satser på å komme deg ut av forsvaret så fort som mulig så er jo ikke akkurat befalskolen veien å gå..
Da er det som nevnt 1,5-2 år før du er ute igjen..
Istedet for bare førstegangstjeneste hvor du er ute igjen etter 9-12 mnd.
Comment
-
Fikk innkallelse 7. Mars i år. Ringte til forsvaret 10. Mars for å sjekke om de sov på jobb da de hadde gitt meg frist til å melde meg på gardeskolen innen 7.April 08 kl23:59. Altså 1 måned forvarsel.
Venter på ny innkallelse rundt sommern en gang.
Tro hvordan de hadde reagert om jeg kom dit full og jævlig? Dra i militæret dagen etter at man fyller 19? Går aldri bra:P
Men da rekker jeg hvertfall å ta lappen. Har oppkjøring 16.April2001 Subaru Legacy 2.5 GX
1993 Subaru Legacy 2.2 GX
1987 Subaru L1800 1.8 GL
MTX, Kenwood, Polk, Blaupunkt.
Comment
-
Jeg stressa som F for å få utsettelse osvosv, så klagde jeg bittelitt på helsa.
BÆM, tjenesteudyktig og er strøket fra forsvarets Ruller
Syns det er litt i overkant å hente meg inn en måned før jeg fyller 24 og er i fast jobb og alt.Mvh
Rolf Try Nygård
Comment
-
Originally posted by neptyr View PostJeg stressa som F for å få utsettelse osvosv, så klagde jeg bittelitt på helsa.
BÆM, tjenesteudyktig og er strøket fra forsvarets Ruller
Syns det er litt i overkant å hente meg inn en måned før jeg fyller 24 og er i fast jobb og alt.Mvh Tony
- The only road to take is perfection itself
Comment
-
Vel jeg ble dimma faktisk
Var der i hele 2 dager, starta på innrykk og greier! Så snakka jeg med lege, og vips så satt jeg på flyet tilbake til trondheim! :PPioneer - Hertz - Zealum
Prosjekt Volkswagen Passat 3B
Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr
Comment
Comment