fåreløpig har den bare stått og kost seg i garasjen
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Hva har du gjort med din bil i dag?
Collapse
X
-
-
Originally posted by Haakon O View Postmontert litt woodie-dekor, fant ut at jeg aldri har sett en mitsu colt i woodie-stil, så måtte prøve selv. Karbonfiber er ut, kryssfiner er inn
Comment
-
Tok en titt på hjulbuene i dag, og fant ut at det var ganske enkelt å fikse slik at jeg ikke subba! Skal fikse dette i morra! Handla også inn noe SPLEN!Pioneer - Hertz - Zealum
Prosjekt Volkswagen Passat 3B
Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr
Comment
-
Hmm, handlet inn litt sotfilm, og inntil jeg orker å demontere rutene så kjøpte jeg noen fine sånne solbeskyttere som barn pleier å ha baki, som matchet bilens farge, med CARS motiv
Dessuten handlet jeg nye emblemer da de gamle BMW merkene var litt slitt.. Så det var 400 kroner med engang.. Dyrt!
Torsdag og fredag er skolefri, og satser på å dempe gulvet og taket et par lag hver med M11993 BMW 318is coupe
Alpine - Phoenix Gold - UsAmps - Hertz - Odyssey - Evus - Tsunami - Vibroplast
Comment
-
Kjørte bilen fra der jeg bor til Rædergård Entrepenør som skal bygge huset mitt, og hjem til mine foreldre en tur. Måtte ha startkabler for å få starta vraket, lysene sto på inatt..Ellers blir den litt rævkjørt i ny og neVW/Audi ende-tusi-ast!
Comment
-
Jeg la demping i dag faktisk! Testa annlegget uten bakseter og for en forbedring! Gleder meg til bedre sub og forsterker Det skal bli RÅTT!Pioneer - Hertz - Zealum
Prosjekt Volkswagen Passat 3B
Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr
Comment
Comment